تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاکسکان به درخواست اپل، یک میلیارد دلار در هند سرمایه‌گذاری می‌کند

اپل برنامه‌های جدی و بلندپروازانه‌ای برای هند دارد. کوپرتینویی‌ها تأیید کرده‌اند که تا سال ۲۰۲۱، اولین فروشگاه رسمی اپل استور را در هند راه‌اندازی می‌کنند. فاکسکان هم سرمایه‌گذاری خود را در این کشور افزایش می‌دهد و ظاهرا قصد سرمایه‌گذاری یک میلیارد داری دارد. درحال‌حاضر، شرکت تایوانی بخش از مونتاژ آیفون را در هند انجام می‌دهد.

گزارش جدید رویترز می‌گوید که اپل به‌مرور فرایندهای تولید خود را از چین به کشورهای دیگر منتقل می‌کند. مقیاس‌دهی فرایندهای تولید و مونتاژ در هند هم در مسیر همین استراتژی قرار دارد. احتمالا اپل از فاکسکان خواسته است تا سرمایه‌گذاری خود را در هند افزایش داده و مراکز تولید و مونتاژ را در این کشور توسعه دهد. یکی از کارخانه‌های اصلی هدف توسعه، در شهر سریپرومبودور هند قرار دارد که آیفون XR در آنجا مونتاژ می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

برنامه‌ی توسعه‌ی مراکز تولیدی فاکسکان در هند تا سه سال آینده به اتمام می‌رسند و امکان تولید و مونتاژ مدل‌های دیگر آیفون را در آن کشور فراهم می‌کنند. منابع نزدیک به شرکت تایوانی می‌گویند که سرمایه‌گذاری جدید، ۶۰ هزار فرصت شغلی برای هندی‌ها ایجاد می‌کند.

هند دومین بازار گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود، اما اپل تنها یک درصد از فروش در بازار مذکور را در اختیار دارد. مالیات‌های سنگین واردات در کشور، باعث می‌شود تا قیمت گوشی‌های آیفون در بازار، بسیار بالا باشد. اگر اپل بتواند محصولات بیشتری را به‌صورت داخلی در هند تولید کند، قطعا قیمت تمام‌شده‌ی آن‌ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد و سهم بازار نیز به‌مرور بیشتر می‌شود.

اگر برنامه‌های توسعه‌ی فاکسکان در هند با موفقیت همراه شود، اپل می‌تواند آیفون‌های خود را از آن کشور به دیگر بازارهای جهان صادر کند. به‌هرحال هزینه‌ی نیروی انسانی در هند پایین‌تر از چین است و توسعه‌ی زیرساخت‌های صادراتی نیز با سرعت قابل‌توجهی انجام می‌شود. همین موارد باعث می‌شوند تا اپل بتواند به‌مرور از هند به‌عنوان هاب صادراتی خود استفاده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاکسکان به درخواست اپل، یک میلیارد دلار در هند سرمایه‌گذاری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..