تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هجوم وحشیانه شغال‌های گرسنه به پارک‌

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله با فرا رسیدن فصل‌های بهار و تابستان مردم به پارک هایکن در تل اویو می‌آمدند و کودکان خود را برای بازی به آن جا می‌آوردند. این روزها اما به دنبال شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی در اکثر نقاط جهان، تنها موجودات زنده‌ای که در پارک هایکن دیده می‌شوند شغال‌ها هستند.

از آن جایی که به دلیل خطرات ویروس کرونا پارک هایکن تعطیل است هیچ انسانی قادر نیست تا وارد منطقه مذکور شود؛ این امر باعث شده تا شغال‌ها در کمال آرامش و بدون احساس خطر در محیط پارک حضور پیدا کنند. در این حال مدیر پارک هایکن اظهار دارد که شیوع ویروس کرونا برای شغال‌ها نیز بد بوده است.

بیشتر بخوانید

با وجود این که عدم حضور انسان‌ها فضای بیشتری را در اختیار شغال‌ها قرار می‌دهد اما این موجودات حالا با کمبود غذا مواجه‌اند؛ چرا که پیش از این باقی‌مانده خوراکی انسان‌ها را می‌خوردند. بر اساس گفته‌های زوی گلین، مدیر پارک هایکن، نزدیک به صد شغال در این پارک زندگی می‌کنند که حالا با مشکل غذا مواجه شده‌اند. وی همچنین اظهار داشت به دلیل ترس آن‌ها از انسان‌ها، این موجودات همواره فاصله خود را با آدم‌ها حفظ می‌کنند.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از هجوم شغال‌ها به پارک هایکن را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هجوم وحشیانه شغال‌های گرسنه به پارک‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..