تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای انتقال کرونا از طریق چشم و پیشگیری از سکته‌های قلبی در «طبیب»

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «طبیب» امروز شنبه ۲۱ تیرماه میزبان پزشک متخصص و جراح چشم خواهد بود و به موضوع جراحی‌های مربوط به برداشتن عینک و انتقال کرونا از طریق چشم خواهد پرداخت و همچنین متخصص فیزیوتراپیست درد‌های مزمن ناحیه‌ شانه و گردن را بررسی خواهد کرد.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه ۲۲ تیر ماه میزبان پزشک فوق تخصص بیماری‌های عفونی موضوع ویروس کرونا را مرور خواهد کرد و متخصص طب ایرانی با پاسخ به سوالات مخاطبان در برنامه حضور خواهد یافت.

همچنین در روز دوشنبه ۲۳ تیر ماه پزشک متخصص پرتو درمانی و رادیو تراپی موضوع سرطان پروستات و همچنین دکتر حسین غلامی معاون مرکز بهداشت تهران با موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام کرونایی مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۲۴ تیرماه پذیرای دکترای فوق تخصص جراحی قلب با موضوع پیشگیری از سکته قلبی و متخصص طب ایرانی با موضوع پیشگیری و درمان بیماری‌های لنفاوی در طبیب حضور خواهند یافت.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه میزبان متخصص icu و مراقبت‌های ویژه با موضوع کرونا و همچنین دکترای متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری، موضوع پیشگیری از بیماری‌های کلیوی را بررسی خواهد کرد.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذا‌های ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسائل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش‌های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفت و گو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی است که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه به صورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای انتقال کرونا از طریق چشم و پیشگیری از سکته‌های قلبی در «طبیب»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..