تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از فینال مسابقه قرآنی «اسرا»

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از چگونگی و روند اختتامیه نهمین دوره مسابقه تلویزیونی «اسرا» بازدید و از نزدیک با متسابقین و خانواده آنان گفت و گو کرد.

وی ضمن تشکر از عوامل برنامه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این دوره را با سختی به پایان رساندند، خطاب به خانواده شرکت کنندگان گفت: فرزندان شما جزو استعداد‌های قرآنی و به عنوان باقیات و صالحات برای پدر و مادر هستند که وجودشان منشاء خیری است که در راه قرآن گام برمی دارند.

شیخ اکبری برنامه «اسرا» را جزء اولین برنامه استعدادیابی تلویزیون در حوزه قرآن با قدمت ۱۰ ساله عنوان کرد که توانسته استعداد‌های ناشناخته قرآنی را از سراسر کشور معرفی کند.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با توجه به نظر سنجی صورت گرفته در مورد «اسرا» گفت: این برنامه با جذب مخاطب بالا، جزء برنامه‌های پربیننده شبکه قرآن و معارف سیما به حساب می‌آید که هدف آن کشف استعداد‌های قرآنی از تمامی شهر‌ها و روستا‌های دورافتاده کشور است.

در این دیدار سید وحید مرتضوی، مجری و تهیه کننده مسابقه تلویزیونی اسرا ضمن ارائه گزارشی از روند نهمین دوره مسابقه بیان کرد: در این دوره ۴۰۰ نفر شرکت کننده از سراسر کشور در سه رشته تقلیدی استاد عبدالباسط، استاد منشاوی و استاد مصطفی اسماعیل شرکت داشتند که در هر رشته پانزده نفر به فینال مسابقه راه پیدا کردند.

مرتضوی افزود: دراین دوره از برگزاری مسابقه اسرا، از دورترین نقاط کشور شرکت داشتیم و خدا را شاکریم که این برنامه توانسته به برکت قرآن این استعداد‌های ناب و نخبه‌های قرآنی را در طی این سال‌ها به مردم معرفی کند.

گفتنی است فینال مسابقه تلویزیونی اسرا در سه رشته و در سه روز برگزار و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد. اختتامیه و فینال مسابقه  در روز‌های سه شنبه ۲۴ تیر، پنج شنبه ۲۶ تیر و شنبه ۲۹ تیر از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از فینال مسابقه قرآنی «اسرا»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..