تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمام اطلاعاتی که تاکنون از فورد Bronco فاش شده است

تمام اطلاعات لو رفته درباره فورد Broncoبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همه ما می‌دانیم که شرکت فورد مدت زیادی است که خود را برای رونمایی از شاسی‌بلند Bronco آماده می‌کند. این شرکت به تازگی اطلاعاتی را درباره این خودرو به صورت یکجا جمع‌آوری کرده است. همچنین شرکت فورد یک تیزر از این خودرو منتشر کرده که همه را بیشتر برای دیدن این خودروی شاسی‌بلند آفرود مشتاق کرده است.

بیشتر بخوانید

در جدیدترین تیزری که از نسل جدید Bronco منتشر شده، مشخص است که این خودرو دارای قسمت‌هایی است که می‌توان به بدنه آن لوازم جانبی از جمله گارد‌ها و وسایل محافظتی وصل کرد. این قسمت‌ها بیشتر روی گلگیر Bronco تعبیه شده‌اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده بیشتر درباره Bronco، این خودرو دارای دو محور نیست. دو محوره بودن با توجه به خودرو‌های Ranger و F-150 یکی از تخصص‌های فورد است، ولی به نظر نمی‌رسد که این شرکت بخواهد از این استاندارد برای Bronco استفاده کند.

تمام اطلاعات لو رفته درباره فورد Bronco

مشخصات جذاب نسخه جدید فورد Bronco

فورد Bronco جدید که با نام Bronco II شناخته می‌شود، قرار است یک خودروی اسپرت باشد. با اطمینان می‌توان گفت که Bronco نسبت به نسل قبلی خود گردتر است و قابلیت ایرودینامیکی بهتری دارد. برای مقاوم‌تر کردن Bronco، فورد محافظ‌های زیادی را روی بدنه در نظر گرفته است. با این وجود باید انتظار داشت که پس از ارائه این خودرو در بازار، چه تفاوتی میان تبلیغات و نمونه‌های اصلی آن وجود دارد. در آن صورت می‌توان این شاسی‌بلند را به طور کامل محک زد و آن را ارزیابی کرد.

نکته بعدی که باید درباره Bronco دریافت، طراحی ظاهری آن است. خودروی Bronco به سبک یک شاسی‌بلند طراحی شده است. این خودرو در جاده‌های خاکی و کویری به راحتی می‌تواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد. زیبایی این خودرو زمانی مشخص می‌شود که چراغ‌های آن روشن می‌شود. چراغ عقب Bronco به گونه‌ای طراحی شده است که حرف «B» را نمایش می‌دهد. زیر برای این چراغ، یک لولا در نظر گرفته شده که نشان می‌دهد لاستیک عقب و قطعات یدکی در سمت مسافر قرار می‌گیرند. با این وجود، این احتمال هست که هر بار برای باز کردن درب عقب، لاستیک زاپاس را باز کنید و می‌تواند مشکلات زیادی را برای راننده به وجود آورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمام اطلاعاتی که تاکنون از فورد Bronco فاش شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..