تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام رسمی خانم بازیگر درباره ابتلایش به ویروس کرونا / ویدئوی هولناک از سختی تست کرونا که عموپورنگ منتشر کرد

هنرمندانبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

علی ضیا مجری رسانه ملی در صفحه اینستاگرامش، عکس ماسک زده خود را منتشر کرد و در توضیحات آن خطاب به خدا نوشت:

«خدایا تو راضی به سختی بنده هات نیستی
حتی اگه خودشون هم مراقبت نکنن
خدا لطفن جهان رو نجات بده»

هنرمندان

سعید کریمی بازیگر سریال بچه مهندس، با انتشار عکس خود به انضمام متنی از یک نویسنده ایتالیایی و شعری از مولانا، صفحه اینستاگرامش را به روزرسانی کرد.

«گاه در عشق می‌آموزیم
که رعایت حال دیگری
بهتر از پافشاری در اثبات عقیده است.

لیٔو بوسکالیا
نویسنده‌ی ایتالیایی تبار...


گر شرم همی از آن و این باید داشت
پس عیب کسان زیر زمین باید داشت
ور آینه وار نیک و بد بنمایٔی.
چون آینه روی آهنین باید داشت»

هنرمندان

بهاره رهنما هنرپیشه سینما و تلویزیون در آخرین پست اینستاگرامش، خبر ابتلایش به ویروس کرونا را رسمی اعلام کرد و در صفحه شخصی خود نوشت:

«جمعه تون به شادی...
روز هفتم قرنطینه و روز چهاردهم علائم بیماری کرونا رو با لطف و یاری خداوند، دعای مادرم و خانواده و همسر مهربانم، دوستان و نزدیکانم و الطاف ائمه و فرشتگان در منزل می‌گذرونم، چون عادت ندارم جز شادی و خبر خوب چیزی رو منتشر کنم خواستم بگم رو به بهبودی ام و از فردا تا آخرین روز قرنطینه براتون از تجربیاتم در لایو‌های یک روز در میان خواهم گفت، ممنونم از طب سنتی و بانیان به خیرش و طبیب شیروند و دکتر خوبم دکتر قاسم عظیمی و خانم دکتر خیر اندیش مهربان و سی تی اسکن دقیق بیمارستان فرمانیه تهران ...
فالله خیر حافظا»

هنرمندان

حامد بهداد هنرمند توانمند سینما در صفحه شخصی خود، تولد ناصر تقوایی فیلمساز معاصر ایرانی را تبریک گفته و از کمک‌های بی دریغ او در حوزه هنر و بازی تشکر کرد.

بهداد در اینستاگرام خود نوشت:

«استاد ناصر تقوایی عزیزم تولدتان مبارک. لطف و محبت شما را فراموش نمی‌کنم که مرا در پروژه سینمایی چاى تلخ دعوت به کار نمودید. بخشى از کارم روبروى دوربین را از شما دارم که تا هنوز دستگیر و راهنماى من است. شما را هنرمندى پاک و فیلمسازى برجسته می‌دانم و بسیار دوستتان میدارم. امیدوارم هر کجا که هستید شاد و سلامت باشید.
تیرماه ٩٩»

هنرمندان

داریوش فرضیایی مجری محبوب کودک و نوجوان رسانه ملی، ویدئویی از پروسه سخت تست کرونا را در صفحه خود منتشر کرده و از مخاطبان خواست تا ماسک بزنند.

«ماسک زدن درد داره، یا تست دادن ِ اینجوری!
پس لطفا ماسک بزنیم»

هنرمندان

جواد عزتی هنرپیشه معروف و محبوب سینما و تلویزیون، صفحه اینستاگرام خود را با انتشار عکسی از یک سکانس فیلم جان‌دار به روزرسانی کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

هنرمندان

منوچهر هادی کارگردان سینما عکس جدیدی از خود با ماسک را با مخاطبان صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و شعری از ابتهاج را  در کنار آن نوشت:

«گمگشته دیار محبت کجا رود؟
نام حبیب هست و نشان حبیب نیست
عاشق منم که یار به حالم نظر نکرد‌

ای خواجه درد هست ولیکن طبیب نیست»

هنرمندان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام رسمی خانم بازیگر درباره ابتلایش به ویروس کرونا / ویدئوی هولناک از سختی تست کرونا که عموپورنگ منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..