تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مواضع کشور‌های مختلف درباره ترور شهید سلیمانی در جلسه سازمان ملل چه بود؟ + اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز در جلسه سازمان ملل مباحثی بین سران کشور‌های مختلف جهان درباره حادثه تروریستی فرودگاه بغداد که به شهادت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس انجامید، مطرح شد و کشور‌های مختلف مواضع خود را درباره این موضوع بیان کردند.

به تازگی اینفوگرافیکی از نتیجه این جلسه و اظهارات سران کشور‌های مختلف درباره شهادت شهید سلیمانی در فضای مجازی منتشر شده است؛ نمایندگان ۱۰ کشور جهان این ترور ناجوانمردانه را محکوم کرده و علیه آمریکا اجماع کردند.

بیشتر بخوانید

گفتنی است؛ حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی یکی از مردمی‌ترین فرماندهان ایرانی بود؛ حاج قاسم بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸ در فرودگاه بغداد در حمله‌ای تروریستی توسط بالگرد‌های آمریکایی و به دستور مستقیم دونالد ترامپ به همراه جمعی از همرزمانش از جمله شهید ابومهدی المهندس به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در ادامه اینفوگرافیک مذکور را مشاهده می‌کنید:

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مواضع کشور‌های مختلف درباره ترور شهید سلیمانی در جلسه سازمان ملل چه بود؟ + اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..