تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببینید | بورس برای رشد بعدی آماده می‌شود

طبق آمار، در خردادماه فقط 4 صندوق توانستند نسبت به بازدهی شاخص، بازدهی بیشتری کسب کنند. در حال حاضر بحث اصلاح شاخص کل وجود دارد که تا حد زیادی این مسئله را طبیعی می‌دانم. اگر هفته آینده شاخص اصلاح کند اصلا جای نگرانی ندارد، ‌خصوصا اگر اصلاح بازار روی سهم‌های بزرگ‌تر و شاخص‌سازها باشد تا شاخص بتواند جان بیشتری بگیرد و خودش را برای رشد بعدی آماده کند. این پایین آمدن را باید به منزله اصلاح تلقی کرد. رشد بازار تا زمانی که صندوق‌های دارا دوم و دارا سوم عرضه شوند ادامه دارد. در حال حاضر رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی از بورس حمایت می‌کنند که این می‌تواند نوید یک رشد مجدد در بورس را بدهد.

264 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببینید | بورس برای رشد بعدی آماده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..