تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظاهر وان‌پلاس Nord 5G لو رفت

لو رفتن ظاهر وان‌پلاس Nord 5G با انتشار رندر‌های آنبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی، رندر‌هایی از گوشی‌های میان‌رده جدید وان‌پلاس به نام وان‌پلاس Nord 5G در فضای مجازی منتشر شده است که این بار، آن‌ها را با قاب‌هایی عجیب نشان می‌دهند. واضح است که وان‌پلاس قصد دارد با لوازم جانبی جذابی که برای گوشی‌های میان‌رده خود در نظر گرفته، نسل جوان را به خود جذب کند. به همین دلیل، طراحی آن‌ها را به صورت تابلو‌های نقاشی و استایل‌های هنری ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید

اولین مدارک از این گوشی بیش از هفت ماه پیش برای اولین بار به بیرون درز کرده بود، اما به دلیل گزارش‌های غلط و برخی تغییرات لحظه آخری، بسیاری از اطلاعات مربوط به خانواده میان‌رده وان‌پلاس به نام Nord در دسامبر سال ۲۰۱۹ اعلام شد. به تازگی، رندر‌های Nord 5G در فضای مجازی منتشر شده است که پنل پشتی و جلویی این گوشی را بسیار عالی به نمایش گذاشته است و ظاهر گوشی را نشان می‌دهد.

لو رفتن ظاهر وان‌پلاس Nord 5G با انتشار رندر‌های آن

وان‌پلاس Nord 5G، یک گوشی با شش دوربین

اگرچه یک گوشی میان‌رده با پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G عملکرد خوبی را از خود نشان داده، اما جالب‌تر از همه این است که این گوشی میان‌رده چقدر توانایی به صورت کلی دارد. گفته می‌شود وان‌پلاس Nord 5G دارای دو دوربین سلفی است که در پانچ دوگانه نمایشگر قرار گرفته‌اند. علاوه بر این دوربین پنل پشتی این گوشی هم چهارگانه است که نشان می‌دهد این گوشی نهایت تلاش خود را دارد تا یک گوشی باکیفیت باشد. درست است، تعداد دوربین‌های Nord 5G از بهترین گوشی‌های وان‌پلاس یعنی OnePlus 8 Pro و One Plus 8 بیشتر است، اما این بدان معنا نیست که قادر است تصاویر بهتری ثبت کند.

لو رفتن ظاهر وان‌پلاس Nord 5G با انتشار رندر‌های آن  لو رفتن ظاهر وان‌پلاس Nord 5G با انتشار رندر‌های آن

با این حال، وان‌پلاس قول داده است که این گوشی هوشمند دارای یک عملکرد فوق‌العاده در دوربین خواهد بود و گفته می‌شود دوربین چهارگانه این گوشی دارای حسگر ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی عریض، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی پرتره در پشت خود است و همچنین دوربین‌های سلفی هم ۳۲ و ۸ مگاپیکسل قدرت دارند.

وان‌پلاس Nord 5G مجهز به نمایشگر AMOLED با حاشیه‌های کم

حدس زده می‌شود که این گوشی یک نمایشگر ۶.۴ اینچی داشته باشد. مدتی پیش این خبر به صورت شایعه وجود داشت، اما حالا وان‌پلاس تأیید کرده است که این گوشی یک صفحه نمایش از جنس AMOLED خواهد داشت که کاملا مسطح است و شباهتی به گوشی‌های جدید ندارد. این نمایشگر نرخ فریم ۹۰ هرتزی دارد که باعث می‌شود قیمت احتمالی این گوشی به ۵۰۰ یورو برسد.

متأسفان، وان‌پلاس برنامه ندارد تا این گوشی را در تمام نقاط جهان عرضه کند و تمرکز خود را روی بازار‌های اروپا و هند گذاشته است. Nord 5G در حال حاضر به صورت محدود پیش‌فروش می‌شود و قرار است در تاریخ ۲۱ جولای به صورت رسمی رونمایی و عرضه شود. دیگر شایعات از این گوشی حاکی از آن است که حافظه رم آن ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن هم ۱۲۸ گیگابایت است. باتری این دستگاه ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، حسگر اثر انگشت آن هم داخل صفحه نمایش قرار گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظاهر وان‌پلاس Nord 5G لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..