تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی BBC برای دمیدن در آتش فتنه دست به دامان اموات می‌شود!

گاف بی بی سی در تشکیک شایعه انفجار دیشب در شهر قدسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال شایعه انفجار بامداد دیشب در محدوده شهرقدس و گرمدره، شبکه معاند بی بی سی در اقدامی خصمانه خبری را به نقل از هومن صادقی شهردار فقید گرمدره که سال گذشته دار فانی را وداع گفته بود، منتشر کرد که به سرعت مشتش در فضای مجازی باز شده و رسوا شد.

این خبر که در فضای مجازی خبرساز شد، صبح امروز توسط فرماندار قدس تکذیب شد.

گفتنی است؛ شبکه معاند و فارسی زبان بی‌بی‌سی سالهاست که به دروغ‌پردازی و ساخت شایعات بی سر و ته درباره جمهوری اسلامی ایران مشغول است و علیه ایران و انقلاب برنامه‌سازی می‌کند. این شبکه غربی از هر فرصتی استفاده می‌کند و تلاش می‌کند با هر شایعه‌ و بزرگ‌نمایی خبر کذب داخلی، چهره سیاهی از ایران را به دنیا نشان دهد که خوشبختانه هربار تیرش به خطا رفته و گاف آن مشخص می‌شود.

گاف بی بی سی به انتشار خبری کذب درباره شایعه انفجار دیشب

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی BBC برای دمیدن در آتش فتنه دست به دامان اموات می‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..