تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قربانی کردن گوسفند و مرغ برای آتشفشان گرسنه! + تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم مذهبی کاسادا در اندونزی برگزار شد و پیروان آیین هندو نذورات خود را به دهانه کوه آتشفشانی برومو پرتاب کردند. در ارتفاعات جاوا در اندونزی، پیروان دین هندو در ارتفاع ۴۰۹۵ متری از سطح زمین بر روی کوه برومو جمع شدند تا آیین دینی یادنیا کاسادا را برگزار کنند.

این مراسم آیینی جشنی است که مردم قوم تنگری از اخلاف شاهزاده ماجاپاهیت در قرن سیزدهم برگزار می‌کنند و یک ماه طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید

در روز چهاردهم جشن، تنگری‌ها بر فراز کوه می‌آیند و پیشکش و قربانی خود برای خدایان از گوسفند، بز، مرغ و جوجه، برنج و میوه و سبزیجات و دیگر مواد غذایی را به دهانه کوه آتشفشان پرتاب می‌کنند و به این ترتیب برای خدایان خود قربانی می‌کنند.

16/1

16/2

16/3

16/4

16/5

16/6

16/7

16/8

16/9

16/10

16/11

16/12

16/13

16/14

16/15

16/16

> <

منبع: فرارو

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قربانی کردن گوسفند و مرغ برای آتشفشان گرسنه! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..