تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وان پلاس Nord از نمایشگر AMOLED بهره می‌برد

محصولات وان‌پلاس از «قاتل پرچم‌دار» در سال‌های اخیر به «پرچم‌دار» بدل شده‌اند و دیگر نمی‌توان آن‌ها را اقتصادی دانست؛ به‌طوری که وان‌پلاس ۸ پرو، جدیدترین گوشی هوشمند شرکت چینی در مرز قیمتی ۱۰۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد. برهمین اساس چندی پیش مشخص شد که وان‌پلاس روی گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ای کار می‌کند.

وان‌پلاس می‌گوید که کمی در رویه‌ی کاری خود تغییر ایجاد کرده و محصول میان‌رده‌ای به بازار عرضه خواهد کرد. گوشی هوشمندی که بعدها مشخص شد وان‌پلاس Nord نام دارد، درواقع محصولی سازگار با فناوری 5G است که بازار محصولات میان‌رده پریمیوم را هدف قرار می‌دهد و اکنون مشخص شد که برخلاف گفته‌ها، به‌جای نمایشگری با پنل LCD از پنل AMOLED استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود ۲۱ ژوئیه (۳۱ تیر) وان‌پلاس Nord معرفی شود. اکنون بسیاری از مشخصات فنی دستگاه میان‌رده‌ی وان‌پلاس را می‌دانیم؛ اما ایوان بلس، افشاگر معروف، تصاویری از وان‌پلاس Nord منتشر کرده و تأیید کرده است که پنل استفاده‌شده در محصول معرفی‌نشده‌ی وان‌پلاس از نوع AMOLED خواهد بود.

تیزر مشخصات وان پلاس Nord

در بالای نمایشگر، حفره‌ای به‌چشم می‌خورد که دوربین سلفی در آن قرار می‌گیرد. گفته می‌شود دوربین سلفی ترکیبی از دو ماژول دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. صفحه‌ی رسمی وان‌پلاس Nord نیز تصویری منتشر کرده و تأیید کرده است که برای این گوشی هوشمند از پنل AMOLED استفاده خواهد شد.

گفته می‌شود که نمایشگر وان‌پلاس Nord از نرخ نوسازی بیشتری نسبت به محصولات میان‌رده‌ی موجود در بازار بهره می‌برد؛ اما مشخص نیست که آیا نرخ نوسازی در نظر گرفته‌شده برای محصول جدید وان‌پلاس ۹۰ هرتز خواهد بود یا خیر؛ هرچند که چنین مشخصاتی در محصولات بالارده دیده می‌شود و همین امر احتمال برخورداری وان‌پلاس Nord از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را کمی کاهش می‌دهد.

پست اینستاگرام وان پلاس Nord

در پنل پشتی وان‌پلاس Nord ماژول دوربین چهارگانه‌‌ای متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای سنجش میزان عمق قرار دارد.

شاید مهم‌ترین ویژگی وان‌پلاس Nord برخورداری آن از تراشه‌ی اسنپدراگون 765G باشد؛ تراشه‌ای که برقراری اتصال 5G را میسر می‌سازد. درواقع عرضه‌ی محصول جدید وان‌پلاس می‌تواند تنوع موجود در بازار گوشی‌های هوشمند 5G را گسترش دهد و انتخاب به مراتب بهتری برای کسانی باشد که به‌دنبال محصولی مقرون به‌صرفه هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وان پلاس Nord از نمایشگر AMOLED بهره می‌برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..