تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود PhotoGrid – Collage Maker Premium v7.62 - برنامه ویرایش و ترکیب تصاویر اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Photo Grid یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با نزدیک به ۵۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیاست که در زمینه‌ی ساخت و ایجاد عکس‌های کلاژ، لقب بهترین برنامه عکاسی را از آن خود کرده است.
با استفاده از این نرم افزار می‌توانید زیباترین، حرفه ای‌ترین و جذاب‌ترین عکس‌های کلاژ را بسازید. با استفاده از اپلیکیشن Photo Grid Collage Maker شما قادر خواهید بود در سریع‌ترین زمان ممکن، عکس‌های موجود در گالری موبایل خود را به یکدیگر بچسبانید، افکت‌هایی خیره‌کننده و یا قاب‌های بسیار زیبا را به آن بیافزایید و یک عکس شبکه‌ای خارق العاده را بسازید.

دانلود  Photo Grid برای اندروید و ios؛ افکت گذاری و ساخت یک عکس از چند عکس (کلاژ)
برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Photo Grid – Collage Maker :
 ایجاد یک عکس کولاژ حرفه ای و کم نظیر در سریع ترین زمان ممکن  امکان اضافه کردن متن، شکلک ها و آیتم های هنری به عکس ها  در اختیار قرار دادن انواع قاب ها، افکت ها، آلبوم ها و … با امکان انتخاب  امکان ساخت ویدئوهای اسلایدشو به همراه موسیقی مورد علاقه (جدید)  در اختیار قرار دادن انواع ابزارهای کاربردی چرخش، زوم،swap، sketch و غیره  اشتراک گذاری عکس های ساخته شده در فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، فلیکر، پیکاسا، تامبلر، گوگل پلاس و غیره

تصاویری از  محیط برنامه

 
 Photo Grid Photo Grid    دانلود Photo Grid برای اندروید و ios / بهترین و کامل ترین نرم افزار کلاژ و ویرایش عکس

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس

حجم: 36 مگابايت

نسخه: v 7.62

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز :4.1  و بالاتر


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود PhotoGrid – Collage Maker Premium v7.62 - برنامه ویرایش و ترکیب تصاویر اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..