تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لامبورگینی قدرتمندترین اتومبیل کروک هیبریدی را معرفی کرد

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت لامبورگینی تصمیم گرفت با ایجاد تغییرات در سقف اتومبیل Sian قوی‌ترین خودروی کروک خود تا به امروز را تولید کند. مدل ویژه Sian Roadster از یک موتور هیبریدی خلاقانه به همراه قابلیت‌های جدید و تنظیمات شخصی‌سازی شده برخوردار است.

از زاویه روبه‌رو، اتومبیل کروک مذکور شباهت بسیاری به مدل کوپه Sian دارد که سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شد. این خودروی کشیده دماغه‌ای رو به پایین دارد که با روکشی از جنس فیبر کربنی پوشیده شده است.

این اتومبیل همچنین با وجود طراحی Y شکل چراغ‌های ال‌ای‌دی خود شناخته می‌شود. در بخش پشتی خودرو نیز شرایط مشابه است؛ چراغ‌ها نمایی آشنا را ارائه می‌دهند و چیزی بین طراحی اتومبیل‌های Sian و Countach ساخته شده بین سال‌های ۱۹۷۴ تا ۱۹۹۰ به حساب می‌آیند. موتور این خودرو در پشت بدنه از بین باله عقب قابل رویت است اما با این وجود بخش زیادی از موتور با پره‌های قرار گرفته شده در یک ردیف پوشانده شده است.

قدرتمندترین اتومبیل کروک لامبورگینی

بیشتر بخوانید

مشخصات Sian Roadster

بر خلاف انتظارها اتومبیل کروک Roadster همانند نمونه کوپه خود از میزان ایرودینامیک یکسانی برخوردار است. فناوری در داخل کابین Sian Roadster هیبریدی غوغا می‌کند؛ راننده جلوی یک صفحه نمایش بزرگ هوشمند قرار دارد که می‌تواند به راحتی تنظیمات آن را تغییر دهد و آن را شخصی‌سازی کند. در کنار صفحه نمایش نیز دریچه‌های هوای خودرو برای تنظیم دمای اتومبیل قرار دارند که توسط پرینترهای سه بعدی طراحی شده‌اند و خریدار می‌تواند آن‌ها را در صورت تمایل شخصی‌سازی کند.

سریع‌ترین اتومبیل کروک لامبورگینی

تقریباً تمامی قسمت‌های داخل اتومبیل قابل تغییر هستند و فرد در صورت تمایل می‌تواند به دلخواه تغییرات لازم را اعمال کند. میتجا بورکرت، سرپرست دپارتمان طراحی لامبورگینی اظهار داشته است که هیچ یک از خودروها Sian Roadster هیبریدی با یکدیگر تشابه ندارند و هر کدام منحصر به فرد خواهند بود. گفتنی است؛ اتومبیل هیبریدی مورد نظر می‌تواند ۸۱۹ اسب‌بخار را در اختیار خریدار خود قرار دهد و تا نهایت سرعت ۲۱۷ مایل بر ساعت برسد. این اتومبیل قادر است ۰ تا ۱۰۰ را در کمتر از ۲.۹ ثانیه طی کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لامبورگینی قدرتمندترین اتومبیل کروک هیبریدی را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..