تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت آسمانی شدن شهید کریمی در «از آسمان»

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سوژه این هفته «ازآسمان»، اصالتا افغان و متولد هشتم آبان سال هزار و سیصد و شصت و شش در قم، شهر کریمه اهل بیت حضرت معصومه (علیهما السلام) است.

امیر خورشیدی فردتهیه کننده و کارگردان این برنامه گفت: چند هفته‌ای است به سراغ شهدای افغان مدافع حرم رفته ایم. این هفته با سفر به قم به سراغ خانواده شهید مصطفی کریمی رفتیم و با خانواده و همرزمان او به گفت و گو نشستیم و روایت زندگی اش را به تصویر کشیدیم.

شهید کریمی دانشجوی عمران دانشگاه تهران بود و پس از تشییع در دانشگاه در بهشت حضرت معصومه (س) قم به خاک سپرده شد.

وی افزود: علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سایت برنامه «ازآسمان» و یا شبکه‌های مجازی این برنامه، سوژه‌های خود را معرفی کنند تا در کار گروه مربوطه مورد بررسی قرار بگیرد.

این روایت جمعه ۲۰ تیرماه ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت آسمانی شدن شهید کریمی در «از آسمان»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..