تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشتیبانی هدست بی‌سیم وان پلاس از شارژ سریع

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با معرفی هدست بی‌سیم شرکت اپل در سال ۲۰۱۶ بسیاری از شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه به فکر ساخت این محصول محبوب افتادند. شرکت وان پلاس یکی از شرکت‌های چینی موفق در زمینه ساخت تلفن‌های همراه در جهان بوده که مدتی است در کنار ساخت تلفن‌های همراه هوشمند به ساخت هدست‌های بی‌سیم نیز مشغول است. این شرکت تاکنون هدست بی‌سیم وارد بازار نکرده و قصد دارد در آینده اولین هدست خود را در بازار عرضه کند.

به تازگی نیز شرکت Finish SGS Fimko اخباری از این هدست را در فضای مجازی منتشر کرده است که اعلام می‌کند این هدست توانسته مجوز‌های لازم را از این شرکت بگیرد و باید در آینده‌ای نه چندان دور شاهد معرفی رسمی آن باشیم. تصویر منتشر شده از مجوز این هدست برخی از مشخصات سخت افزاری آن را مشخص کرده است که بر اساس این اطلاعات ظاهرا هدست مذکور OnePlus - E۵۰۱A نام خواهد داشت، اما این نام صرفا نمایشگر مدل هدست است و احتمالا شرکت وان پلاس نام تجاری این هدست را با نام تجاری OnePlus Buds روانه بازار خواهد کرد.

هدست وان پلاس

سرعت شارژ OnePlus Buds

علاوه بر این در مجوز منتشر شده از OnePlus Buds سرعت شارژ شدن این هدست نیز اعلام شده است و بر اساس اطلاعات در دسترس از این دستگاه، کیس این دستگاه به وسیله شارژر ۵ ولت یا ۷.۵ وات شارژ خواهد شد که نشان از سرعت بسیار بالای این هدست در شارژ شدن دارد.

این هدست قرار است به صورت کاملا بی‌سیم طراحی شده است و مانند هدست Bullets Wireless شرکت وان پلاس که دور گردن قرار می‌گرفت، نخواهد بود. با این حال اطلاعات دیگری از این هدست در دسترس نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان برگزاری مراسم آینده شرکت وان پلاس در ۲۱ ژولای سال جاری منتظر ماند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشتیبانی هدست بی‌سیم وان پلاس از شارژ سریع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..