تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب اس 7 پلاس فاش شد

چندی پیش تصاویری رندرشده از گلکسی تب اس ۷ پلاس سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد که درواقع کمک می‌کرد نگاهی به طراحی ظاهری تبلت پرچم‌دار شرکت کره‌ای داشته باشیم. حال مشخصات سخت‌افزاری تبلت تب اس ۷ پلاس نیز فاش شده است که جزئیات محصول جدید سامسونگ را در اختیارمان قرار می‌دهد.

در گزارش منتشرشده به دو نسخه گلکسی تب اس ۷ و اس ۷ پلاس اشاره می‌شود که البته نسخه پلاس، تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس را به‌همراه خواهد داشت. تبلت سامسونگ تب اس ۷ پلاس دارای نمایشگری ۱۲/۴ اینچی خواهد بود که رزولوشن آن ۲٫۸۰۰ در ۱٫۷۵۲ پیکسل است.

از دیگر مشخصات فنی گلکسی تب اس ۷ پلاس باید به حسگر اسکنر اثرانگشتی اشاره کرد که با نمایشگر ادغام شده است. برخورداری از نمایشگری بزرگ طبیعتا برای گیمرها و طراحان خوشایند خواهد بود. به همین علت برای تب اس ۷ پلاس حافظه رمی به میزان ۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است و کاربران می‌توانند اطلاعات خود را در حافظه ذخیره‌ سازی ۱۲۸ گیگابایتی تبلت نسل بعدی سامسونگ ذخیره کنند.

برخلاف گوشی‌های هوشمند، شرکت‌های سازنده توجه کمتری به دوربین‌های استفاده‌شده در تبلت‌ها دارند. گویا این موضوع در مورد تب اس ۷ پلاس نیز صدق می‌کند و تبلت جدید سامسونگ دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است و در پنل پشتی نیز ماژول دوربینی دوگانه متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

شاید یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های گلکسی تب اس ۷ پلاس نسبت به نسل پیشین را بتوان در افزایش میزان ظرفیت باتری آن دانست. میزان ظرفیت باتری در تب اس ۷ پلاس به ۱۰٫۰۹۰ میلی‌آمپرساعت رسیده است؛ اما مانند گلکسی تب اس ۶، مدل جدید نیز از شارژ باتری ۱۵ واتی بهره می‌برد.

مقاله‌های مرتبط:

در هر صورت، برخورداری از سخت‌افزار بهتر به‌معنی افزایش قیمت محصول در زمان عرضه خواهد بود. درحالی‌که تب اس ۶ با قیمت پایه ۵۴۹ دلار به بازار عرضه شد، انتظار می‌رود که سری گلکسی تب اس ۷ قیمتی به مراتب بیشتر داشته باشند. گلکسی تب اس ۶ دارای نمایشگری ۱۰/۵ اینچی و باتری با ظرفیت ۷،۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی بود.

انتظار می‌رود سری جدید گلکسی تب اس ۷ همراه‌با نسل بعدی سری گلکسی نوت ۲۰ در ۱۵ مرداد معرفی شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب اس 7 پلاس فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..