تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ رسمی معرفی لنوو Legion مشخص شد

تاریخ رسمی معرفی لنوو Legion مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت کوآلکام به تازگی جدیدترین تراشه پردازنده خود را به‌روزرسانی کرد. این پردازنده +Snapdragon 865 نام داشت که در مراسم معرفی آن، مشخص شد که دو گوشی گیمینگ ROG Phone 3 ایسوس و لنوو Legion از این پردازنده استفاده خواهند کرد چرا که در پردازش داده‌های گرافیکی سنگین از مدل معمولی خود بهتر و قدرتمندتر است.

بیشتر بخوانید

لنوو به تازگی اعلام کرده است که گوشی هوشمند جدید این شرکت در تاریخ ۲۲ جولای به صورت رسمی معرفی خواهد شد. این مراسم درست همان روزی اتفاق می‌افتد که شرکت ایسوس قصد دارد ROG Phone 3 را رونمایی کند. این اطلاعات در صفحه رسمی شرکت لنوو در شبکه اجتماعی ویبو اعلام شده است، جایی که این شرکت یک پوستر رسمی از مراسم معرفی گوشی جدید خود به اشتراک گذاشته است. این گوشی در ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت پکن معرفی خواهد شد.

در مشخصات معرفی شده برای +Snapdragon 865 دیده می‌شود این تراشه دارای ۱۰ درصد فرکانس بیشتر نسبه به نسخه معمولی خود در واحد پردازش مرکزی و پردازش گرافیکی خود است. همچنین می‌تواند از فناوری ارتباطی وای-فای ۶E، بلوتوث ۵.۲ و نمایشگر‌هایی با نرخ فریم ۱۴۴ هرتزی است. لنوو Legion دارای نمایشگری با همین مشخصات است.

تاریخ رسمی معرفی لنوو Legion مشخص شد

اینگونه که گزارش‌های و شایعه‌ها نشان می‌دهند، لنوو Legion دارای نمایشگری با رزولوشن +FHD با نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۷۰ هرتزی است. حافظه رم این دستگاه ۱۶ گیگابایت LDDR5 و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی UFS 3.1 است. طراحی این دستگاه هم آنچنان تنظیم شده است که استفاده دستگاه را در حالت افقی گوشی مناسب و چشم‌نواز می‌کند.

روزی که لنوو Legion در روز ۲۲ جولای معرفی شود، به صورت مستقیم با ROG Phone 3 به رقابت خواهد پرداخت چرا که با اختلاف چندین ساعت نسبه به هم معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ رسمی معرفی لنوو Legion مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..