تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبیین شاخص‌های سبک زندگی قرآنی در «حکایت جاودانگی»

سمیرا قنبری تهیه کننده در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رویکرد برنامه «حکایت جاودانگی» را بزرگداشت مقام شهدا با تاکید بر سیره قرآنی دانست و گفت: در این برنامه هر هفته با نگاهی قرآنی به مقام یک شهید می‌پردازیم.

وی افزود: برنامه «حکایت جاودانگی»، برنامه ای مستند ترکیبی است که به بخش‌های قرآنی زندگی شهدا نگاهی ویژه دارد و شاخص‌های سبک زندگی قرآنی را در زندگی آنها بررسی و بیان می‌کند.

قنبری عنوان کرد: گفت و گو با خانواده دوستان و آشنایان شهدا و وصیت آن‌ها مستنداتی است که در شناخت سبک زندگی قرآنی شهیدان به ما در برنامه سازی کمک می‌کند.

تهیه کننده این برنامه در ادامه گفت: در این برنامه بخشی نیز به وصیت نامه‌های شهدا اختصاص داده شده است که با نگاهی قرآنی به آن پرداخته می‌شود.

 قنبری اظهار کرد: در این برنامه علاوه بر اینکه از مستند‌های آرشیوی استفاده می‌شود، به سراغ خانواده ها، دوستان، و همرزمان شهدا هم رفته و خاطرات قرآنی که نزدیکان این شهدا بازگو می‌کنند، در این برنامه پخش می‌شود.

گفتنی است برنامه «حکایت جاودانگی» کاری از گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن تنها برنامه ای است که به طور خاص و مستقل به شهدا می‌پردازد.این برنامه به تهیه کنندگی سمیرا قنبری است که پنج شنبه‌ها ساعت ۱۷ به مدت ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبیین شاخص‌های سبک زندگی قرآنی در «حکایت جاودانگی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..