تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگو با قاتلی که دوست داشت سوپراستار سینما شود!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  رسیدگی به پرونده پیش‌رو  از شامگاه بیست‌وپنجم اردیبهشت امسال با قتل زن ۷۰ ساله‌ای که مامای قدیمی و شکسته‌بند محله شهرک ولیعصر تهران بود در خانه‌اش، آغاز شد. بررسی‌ها نشان داد، این زن براثر ضربه‌های چاقو و جسم سختی که به سرش اصابت کرده‌بود به‌قتل‌رسیده و طلاهایش که ۵۰ میلیون تومان ارزش داشت به‌سرقت‌رفته‌است. در جریان تحقیقات رد پسر ۲۱ ساله که از اقوام مقتول بود در این قتل به‌دست‌آمد. ساعاتی بعد از کشف جسد، زمانی که قاتل به محل جنایت بازگشته بود شناسایی و بازداشت شد و به قتل زن آشنا با انگیزه سرقت طلاهایش اعتراف کرد. متهم به قتل بعد از افشای راز این جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.

بیشتربخوانید

دوست داشتم سوپراستار شوم

بعد از دستگیری، لکنت‌زبانش چندبرابر شده است. بریده‌بریده حرف می‌زند و در حالی ابراز پشیمانی می‌کند که دیگر دیرشده و منتظر دادگاه و سرنوشتی است که اولیای‌دم مقتول برایش رقم خواهند زد. در حاشیه جلسه بازجویی فرصتی دست داد تا با او گفتگو کنیم که در ادامه می‌خوانید.

با مقتول آشنا بودی؟
آن زن هم‌محلی‌مان و عمه پدری‌ام بود. او مامای قدیمی و شکسته‌بند محله بود و قتل او همه را شوکه کرد.

با هم اختلاف داشتید؟
من با او مشکل نداشتم. او از چندی پیش با مادربزرگم در عالم همسایگی اختلاف داشته و دعواکرده‌بودم. من از آن دعوا ناراحت و از مقتول کینه داشتم.

چه کاره‌ای؟
کارگر مبل‌سازی بودم و به‌خاطر کرونا بیکار شدم. به کارفرمایم ۱۰ میلیون بدهکار بودم. او چند ماه قبل از عید این پول را داد و با آن موتور خریدم و قرار شد تا بعد از عید پول را پس‌دهم که بیکار شدیم و نتوانستم پول را برگردانم. همین بدهی باعث قتل شد. موتور را پنج‌میلیون‌و ۵۰۰ هزار تومان فروختم، اما چهارمیلیون‌و ۵۰۰ هزار تومان مانده‌بود. او کل پول را می‌خواست.

از طراحی نقشه قتل بگو.
چند بار برای مقتول بسته خوراکی حمایتی در ایام کرونایی برده‌بودم و می‌دانستم طلا‌هایی همراه دارد. یک هفته با خودم کلنجار رفتم و نقشه سرقت را طراحی کردم و قصدم قتل نبود. می‌خواستم فقط او را بیهوش کنم و دوباره کار کنم و پول طلا‌های سرقتی را جور کنم و به او بدهم که از من شکایت نکند. عصر روز حادثه بسته حمایتی از مسجد محل گرفتم. بخشی را به خانه‌مان بردم و بخشی را خانه پیرزن. ۱۰ دقیقه بعد از افطار به بهانه این‌که کلیدم را در خانه‌اش جا گذاشتم، وارد خانه‌پیرزن شدم. برایم چای آورد و می‌خواست افطار کند. سینی را پرت‌کردم که در آشپزخانه افتاد. ماهیتابه را برداشتم و ضربه‌ای به سرش زدم که بیهوش شود. چاقوی میوه‌خوری را برداشتم و چند ضربه به گردنش زدم که چاقو شکست و چاقوی دوم را برداشتم و ضربه‌هایی به گردنش زدم. پنج النگو، گردنبند، دو انگشتر و گوشواره‌هایش را دزدیدم و داخل جوراب زنانه ریختم و همراه دی‌وی‌آر دوربین مداربسته که تصویر سرقت و قتلم را ثبت کرده‌بود با خود بردم.

بعد از قتل چه کردی؟
اول خانه مادربزرگم رفتم و جوراب پر از طلا را پشت آینه سرویس بهداشتی خانه‌اش گذاشتم. بعد به دوستم زنگ زدم و گفتم اگر فردی به گردنش چاقو اصابت کند چه می‌شود> گفت فوت می‌کند، که بیشتر ترسیدم. لباس‌هایم را در خانه عوض کرده و به دوست دیگرم زنگ‌زدم و همان سوال را پرسیدم که به من شک کرد. مدعی شدم در اینستاگرام فیلمی دیدم که سه جوان بسته خوراکی حمایتی برای زن سالخورده‌ای برده و با چاقو او را کشته و طلاهایش را دزدیدند.

چطور دستگیر شدی؟
عصر روز بعد برای سرکشی مقابل خانه مقتول رفتم. مردم، پلیس و اورژانس را دیدم. خواستم فرار کنم که پسر مقتول مرا در میان جمعیت یافت و پلیس بازداشتم کرد.

پشیمانی؟
خیلی پشیمانم. شیفته بازیگری بودم، اما پولی نداشتم که برای شرکت در کلاس‌های بازیگری ثبت‌نام کنم و از بازیگری برایم یک حسرت مانده بود. دوست داشتم مثل شهاب حسینی بازیگر شوم و همه مرا به‌عنوان یک سوپراستارسینما بشناسند، اما بازیگر نقشی شدم که پایانش با چوبه‌دار واقعی گره‌خورده‌است.

پاک‌کردن صورت‌مساله
انگیزه‌های قتل با توجه به عوامل فردی و عوامل اجتماعی و اثرات محیط فرق می‌کند. عمده‌ترین انگیزه‌های افراد مشکلات مالی، اعتیاد، ناموسی، عدم کنترل خشم و ... به‌شمارمی‌رود. در این پرونده متهم ۲۱ ساله به‌خاطر این‌که بتواند بدهی ۱۰ میلیون تومانی خود را به فرد طلبکار بپردازد دست به سرقت طلا‌های زن ۷۰ ساله زده و او را به‌قتل‌رسانده‌است. متهم به جای این‌که سعی در حل مشکل پیش‌آمده کند، موضوع را با خانواده‌اش در میان بگذارد و بتواند فرصتی از کارفرمایش برای بازپرداخت بدهی‌اش بگیرد صورت‌مساله را در زندگی‌اش پاک کرده‌است. او بدترین راه ممکن که سرقت و قتل بوده را پیش‌گرفته بی‌آن‌که به عواقب ماجرایی که قرار است رقم بزند و آینده تلخی که در انتظارش است فکر کند. بدهکاری، بیکاری وی و مشکلات روحی ناشی از شرایط بد و نبود آینده روشن در زندگی‌اش همه دست‌به‌دست او دادند که وی دست به قتلی بزند که مجازاتش قصاص است.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگو با قاتلی که دوست داشت سوپراستار سینما شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..