تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری خاص از شهید سلیمانی در کنار ابومهدی المهندس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  حاج قاسم سلیمانی، سردار عزیز و پر افتخار مردم ایران که در دی ماه ۹۸ به طور ناجوانمردانه‌ای در عراق مورد حمله هوایی تروریست‌های آمریکایی قرار گرفت، تمام عمر خویش را در دفاع از مرز‌های ایران و اسلام و مبارزه در جبهه مقاومت برای حفظ ارزش‌های دینی و انسانی گذرانده بود.

رفتار و کردار بی‌مثال سردار در شرایط‌ گوناگون باعث شد ایشان مورد توجه و علاقه مردم ایران و حتی جهان قرار بگیرند و دل وطن‌دوستان و صلح‌طلبان از شهادتشان سخت آزرده شود.

به تازگی تصویری کمتر دیده شده از این سردار شهید در فضای مجازی میان کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری خاص از شهید سلیمانی در کنار ابومهدی المهندس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..