تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موتورولا از موتو جی 5G پلاس رونمایی کرد

موتورولا از گوشی هوشمند جدیدی به نام موتو جی ۵ جی پلاس (Motorola Moto G 5G Plus) رونمایی کرد که مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصول این شرکت برای افرادی است که خواهان استفاده از فناوری ارتباطات ۵ جی هستند. گفته می‌شود قیمت نسخه پایه محصول جدید موتورولا از ۳۴۹ یورو آغاز می‌شود.

چنین قیمتی می‌تواند برای علاقه‌مندان به استفاده از شبکه ۵ جی فوق‌العاده به‌نظر برسد؛ البته محصولاتی ارزان‌تر از موتو جی ۵ جی پلاس نیز با قابلیتی مشابه در بازار موجود هستند، اما مشخصات سخت‌افزاری نسبتا توانمندتر و طراحی ظاهری زیباتر آن می‌تواند برگ برنده‌ای برای محصول جدید شرکت موتورولا باشد.

روی بدنه، نمایشگری با ابعاد ۶/۷ اینچ تعبیه شده است که خروجی Full HD Plus را با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در بالای نمایشگر، حفره‌ای در نظر گرفته شده است تا دوربین‌های دوگانه سلفی متشکل از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی قرار گیرند. پنل نمایشگر قادر به پشتیبانی از HDR 10 است و بر مبنای نسبت ابعاد ۲۱ به ۹ ساخته شده که نمایشگری کشیده را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در لبه سمت راست گوشی هوشمند جدید موتورولا، دکمه پاور قرار دارد که روی آن، حسگر اسکنر اثرانگشت تعبیه شده است. در پنل پشتی نیز می‌توان ماژول دوربین اصلی با ترکیب چهارگانه را مشاهده کرد که متشکل است از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق در تصویر.

نمای کلی موتو جی 5 جی پلاس / Moto G 5G Plus

در زیر قاب موتورولا موتو جی ۵ جی پلاس، تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ جی کار گذاشته شده است و کاربر می‌تواند از دو گزینه حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایت، یکی را انتخاب کند. برای حافظه ذخیره‌سازی نیز دو گزینه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. با این حال، امکان افزایش میزان حافظه ذخیره‌سازی با استفاده از کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی وجود دارد.

میزان ظرفیت باتری به ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسد که البته شارژ باسیم سریع ۲۰ واتی برای شارژ مجدد آن در نظر گرفته شده است. از نظر نرم‌افزاری، موتو جی ۵ جی پلاس مبتنی بر اندروید ۱۰ خواهد بود که البته رابط کاربری اختصاصی موتورولا به نام My UX روی آن سوار شده است. از دیگر مشخصات محصول تازه‌معرفی‌شده‌ی موتورولا می‌توان به چیپ NFC، برخورداری از جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری و طراحی مقاوم در برابر نفوذ قطرات آب اشاره کرد.

مقاله‌های مرتبط:

انتظار می‌رود محصول جدید موتورولا ابتدا روانه بازار اروپا شود. برای مدل پایه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قیمت ۳۴۹ یورو و برای مدل دیگر با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قیمت ۳۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موتورولا از موتو جی 5G پلاس رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..