تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارال بنی آدم هم گناه تا نوید محمدزاده قورباغه با یکتا ناصر و دخترش (۱۰۱۶)

خانم بازیگر مشهور کشورمان و همسر هنرمندش علی سرابی سال هاست در عرصه تئاتر حضوری فعال دارند. وی در کانادا دوره بازیگری را سپری کرده است و دو فرزند نیز دارد. در ادامه عکس های از مارال بنی آدم هم گناه و همسرش علی سرابی را در Niksalehi مشاهده کنید.

مارال بنی آدم هم گناه

سریال هم گناه کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی مشترک محسن کیایی و علی کوچکی تولید شده و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در آن ایفای نقش می‌ کنند. مارال بنی آدم متولد ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۶۰ در تهران می باشد و بازیگر سریال هم گناه است و در نقش سارا صبوری بازی کرده است.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از مارال بنی آدم , خاطره اسدی , بهنوش طباطبایی , کوروش سلیمانی , شاهرخ استخری , مجید واشقانی , آوا دارویت , پدرام شریفی , سحر قریشی , ترلان پروانه , منوچهر هادی , امین زندگانی , شهرزاد عبدالمجید , علی سخنگو , پریناز ایزدیار , علیرضا طلیسچی , افشین زی‌ نوری , محسن ابراهیم زاده و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

مارال بنی آدم هم گناهمارال بنی آدم هم گناه پدرام شریفی و مارال بنی آدم هم گناه مارال بنی آدم هم گناهمارال بنی آدم هم گناه مارال بنی آدم و همسرش در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

خاطره اسدی : ???????? شما بگید???? بهترینش کپشن میشه????

خاطره اسدیخاطره اسدی خاطره اسدی

بهنوش طباطبایی : داداشی !! دنیا شبیه خوابای بچگیمون نیست آخرِ بازیا گاهی چیزی جز گریه و خون نیست

داداشی!! باور بعضی قصه ها بدجوری سخته تبری که باغُ می کُشت دستش از چوبِ درخته . . .

داداشی !! یه دردایی رو گاهی هیشکی نمیدونه هر زخمی خوب میشه اما جاش روی آدم میمونه

بهنوش طباطباییبهنوش طباطبایی بهنوش طباطبایی

کوروش سلیمانی : آیا همانطور که ما مکان هایی که در آنها زیسته ایم را همیشه به یاد داریم، آن مکان ها هم ما را، خاطرات ما را، روزها و شب هایِ تلخ و شیرینِ ما را در خود به خاطر دارند!؟

کوروش سلیمانیکوروش سلیمانی کوروش سلیمانی نبات دختر شاهرخ استخرینبات دختر شاهرخ استخری نبات دختر شاهرخ استخری

مجید واشقانی : رفیق خنده هااااا

مجید واشقانیمجید واشقانی مجید واشقانی

آوا دارویت : هـــاویـــر❤️???? دخـــتر جـــسور و عــاشــقِ من…نقشى که مدتهاست با تمام قلبم درگیرش هستم… و شاید اعجاز سینما در همین است… قدرت ابراز… ابراز خشم … ابراز عشق … ابراز هر آنچه در زندگى حقیقى سرکوبــــش کردیم…! ابراز خودمان و لایه هاى پنهانى وجودمان در بسترى امن و جذاب…

آوا دارویتآوا دارویت آوا دارویت

پدرام شریفی : سرخ

پدرام شریفیپدرام شریفی پدرام شریفی

سحر قریشی : زن ها فرشته اند ٢ اکران از ٢۵ تیر ????????

سحر قریشیسحر قریشی سحر قریشی

ترلان پروانه :  •۲۲•

ترلان پروانهترلان پروانه ترلان پروانه

نوید محمدزاده : ????قورباغه عکس:امیرحسین‌شجاعی

نوید محمدزادهنوید محمدزاده نوید محمدزاده

منوچهر هادی : ❤️ گوشگله پیدر با مامانش

منوچهر هادیمنوچهر هادی منوچهر هادی

امین زندگانی : یادی از گذشته سال هزاروسیصدوهفتاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش خروسک پریشان به کارگردانی همیشه استاد جان،داوود کیانیان با دوستانی که دیگر هرگز تکرار نشدند بهترینها رو براتون از خدا خواهانم …سلامتی،شادی،صلح

امین زندگانیامین زندگانی امین زندگانی

شهرزاد عبدالمجید :خاطره بازی:سریال یادگاریهای مادربزرگ شبکه ۲ به کارگردانی امیر فیضی و تهیه کننده گی امید نجیب زاده و مجری طرح آرزو ابو حمزه عزیزم در کنار مرجان سپهری جان و رها یزدانی عزیز یادش بخیر چقدر دلم برای شما عزیزانم و اون لحظه های خوب در کنار هم بودن تنگ شده

شهرزاد عبدالمجیدشهرزاد عبدالمجید شهرزاد عبدالمجید

علی سخنگو : پایان راه ناپیداست

علی سخنگوعلی سخنگو علی سخنگو

پریناز ایزدیار : ????

پریناز ایزدیارپریناز ایزدیار پریناز ایزدیار

علیرضا طلیسچی : حالا من دقیقاً یادم نیست ولی نَقله که اون وقتا چراغ روشن میکردن ، بلند صلوات میفرستادم.

علیرضا طلیسچیعلیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی

افشین زی‌ نوری : هرگز نباید برای هیچ چیز در زندگی حسرت بخوری. اگر خوب بوده که چه عالی و اگر بد بوده تجربه شده است.

افشین زی‌ نوریافشین زی‌ نوری افشین زی‌ نوری

محسن ابراهیم زاده :«سلام به عشق ترینها حالتون چطوره مرور خاطرات کانادا  یه خواهش کوچیک که رفتو آمدهارو به صفر برسونیم . به قول بابام همیشه میگه آدم کمتر بخوره گِرد تر بخوابه . معنی : کمتر هم میشه درامد داشت و روزگارو گذروند . اتفاقی نمیفته.  از خودم میگم که به کسی بر نخوره . ما اولین هایی بودیم که به قول قدیمیا حجره رو بستیمو آخرین هستیم که باز میکنیم .

خودم پر از خواستنم برای تماشای نگاه های شما . اون اشکای یواشکی و اون خنده های از ته دلتون . اگه دلمون تنگ شده الان وقتشه که برای مدتی نبینیم اونیکه دوسش داریمو تا همیشه بتونیم ببینیمش. عاشق ماشق شما محسن ابراهیم زاده »

محسن ابراهیم زادهمحسن ابراهیم زاده محسن ابراهیم زاده

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارال بنی آدم هم گناه تا نوید محمدزاده قورباغه با یکتا ناصر و دخترش (۱۰۱۶)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..