تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعترافات شاه دزدی که درب خودرو را در ۴۰ ثانیه باز می‌کند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،۲۱ خرداد ماه امسال خبری مبنی بر قتل یک جوان بنا توسط سارقان در رسانه‌ها منتشر شد. آن‌طور که عوامل انتظامی اعلام کردند، این جوان بخاطر مقاومت در برابر سرقت و دفاع از خانواده‌اش به قتل رسیده بود.

امروز، چهارشنبه، ۱۸ تیرماه، فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی برای تشریح ابعاد یک پرونده سرقت_ جنایت از خبرنگاران دعوت کرد؛ نشستی که در محوطه پلیس آگاهی تبریز و با حضور ۱۳ عامل سرقت و کالا‌های مکشوفه اعم از خودرو، فرش و وسایل خانه برگزار شد.

سردار حسین عبدی در خصوص این پرونده گفت: تاکنون۱۳ نفر از اعضای این باند دستگیر شده اند که به ۴۶ فقره سرقت خودرو، ۱۷ فقره سرقت احشام و ۳ سرقت از مغازه در تبریز اعتراف کرده اند که البته تحقیقات در رابطه با احتمال وجود سایر مکشوفه‌ها وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه، ارزش این سرقت‌ها تاکنون در حدود ۸ میلیارد تومان برآورد شده است، افزود: سارقان غیربومی و از اهالی خارج استان بودند و بیشترین سرقت در حوالی اتوبان کسایی به علت سهولت مسیر انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید

در میان سارقان که با لباس‌های مخصوص زندانی‌ها رو به دیوار به صف شده‌اند، جوان ۲۵ ساله و حتی پیرمرد بالای ۶۵ سال هم دیده می‌شود.

از پدر تا پسر در بند زنجیر

آنطور که عوامل انتظامی می‌گویند اغلب این پیرمردان، سارقان کهنه‌کاری هستند که پسرانشان را هم به این کار کشیده‌اند و حتی اخیرا یکی از آن‌ها به همراه دو پسرش دستگیر شده بود.

اعترافات شاه دزدی که درب خودرو را در ۴۰ ثانیه باز می‌کند

از سرقت تا قتل یک باند

قاتل که جوان حدودا ۳۲ ساله‌ای است، بعد از ارتکاب قتل قصد فرار از کشور را داشته که توسط پلیس دستگیر شده است.

دستانش را جلوی صورتش گرفته و درخواست دارد تا عکسی از چهره او منتشر نشود.

وقتی از او در مورد قتلی که انجام داده می‌پرسم، می‌گوید: من روز جنایت، برای دزدی نرفته بودم و فقط مست بودم و اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، فقط یادم است که تیرهوایی زدم و به این فرد برخورد کرد و از این بابت خیلی متاسفم.

او ادامه می‌دهد: ۵ یا ۶ فقره دزدی انجام دادم که همه آن‌ها سرقت احشام بود.

عوامل انتظامی به پای برخی از این سارقان زنجیر بسته اند. وقتی علت را جویا می‌شوم، یکی از پلیس‌های حاضر در محل می‌گوید: به نسبت سنگینی جرم و جلوگیری از خودزنی، فرار از این زنجیر پا‌ها استفاده می‌شود.

جوان ۳۵ ساله‌ای که ریش‌های بلندی دارد را نشانم می‌دهد و می‌گوید: او یک شاه دزد است که هر نوعی خودرویی را زیر ۴۰ ثانیه باز می‌کند!

«اکثر این خودرو‌ها را که می‌بینید من باز کرده ام؛ تخصص من همین است، ولی باور کنید همه ما بدبخت‌هایی هستیم که آرزوی یک شبه پولدار شدن داشتیم». این‌ها را همان سارقی می‌گوید که به شاه دزد معرف است.

زیاده‌خواهی و طمع آن‌ها را به این روزکشانده است

به گفته سردار عبدی، این سارقین از جمله افرادی هستند که توان جسمی بالایی دارند که می‌توانند با غیرت کار کنند، ولی طمع و زیاده‌خواهی منجر شده تا به این روز بیافتند.

علاوه بر شناسایی و متلاشی این باند سرقت و قتل توسط پلیس، در هفته اخیر نیز ۱۰۵ کیلو تریاک در دو عملیات مجزا در تبریز و میانه کشف و ضبط شده است.

مواد مخدر کشف شده به همراه وافور در محوطه ستاد مبارزه با مواد مخدر جمع شده است.

۵۰ درصد طلاق‌ها به خاطر اعتیاد

فرمانده نیروی انتظامی استان می‌گوید: مواد مخدر و اعتیاد منشا آسیب‌های اجتماعی بوده و حتی ۵۰ درصد طلاق‌ها ناشی از اعتیاد است.

سردار عبدی می‌افزاید: پس از اجرای ۲ عملیات مبارزه با مواد مخدر در طول هفته جاری در تبریز و میانه، ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف، یک دستگاه خودرو توقیف شد و ۳ نفر هم دستگیر شدند.

به گفته وی، از ابتدای امسال تاکنون یک تن و ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر و شیشه در سطح استان کشف شده است و روزانه با خرده فروشان در سطح حوزه برخورد می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعترافات شاه دزدی که درب خودرو را در ۴۰ ثانیه باز می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..