تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نت‌فلیکس، فصل سوم سریال «برای من مرده» را می‌سازد

سریال تلویزیونی «برای من مرده»، مجموعه کمدی سیاه اثر لیز فلدمن است که فصل اول آن ۳ مه ۲۰۱۹ از نت‌فلیکس پخش شد. فصل اول این مجموعه نظر منتقدین را جلب کرد و در ژوئن ۲۰۱۹ از سوی نت‌فلیکس برای یک فصل دیگر تمدید شد.

داستان این سریال درباره شکل گیری دوستی بین بیوه‌ای به شدت زخم خورده با زنی با روحی آزاد اما دارای رازی شوکه کننده است. لیز فلدمن، کارگردان‌ سریال «برای من مرده»، داستان را با تمرکز بر شخصیت جن، با بازی اپل‌گیت آغاز می‌کند؛ شخصیتی که در سِمت کارمند آژانس معاملات ملکی در اورنج کانتی مشغول به کار است. او که همسرش را به‌تازگی از دست داده و عزادار است، روحیه‌ای حساس و عصبی دارد. شوهر جن در اتفاقی ناگهانی کشته شده، اما قاتل گریخته است.

جن پیش از فوت همسرش نیز از پرخاش‌گری رنج می‌برده است، اما حال ناتوان از کنارآمدن با مرگ ناگهانی شوهر، مشکلات رفتاری‌اش را بزرگ‌تر از پیش می‌یابد. در نتیجه تصمیم می‌گیرد در جلسات گروه‌درمانی مؤسسه‌ای‌ شرکت کند که کلاس‌هایش را در ساحل و کنار دریا تشکیل می‌دهد. می‌خواهد بدین طریق با غم خود کنار بیاید. او در این جلسات، با جودی آشنا می‌شود و ...

کریستینا اپل‌گیت و لیندا کاردلیانی، بازیگران اصلی این سریال هستند. این دو بازیگر پس از موفقیت در دو فصل گذشته برای فصل سوم این سریال هم به توافق رسیده اند. 

نت‌فلیکس فصل سوم سریال محبوب «برای من مرده» را می‌سازد///////////////////چهارشنبه

۵۷۵۷



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نت‌فلیکس، فصل سوم سریال «برای من مرده» را می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..