تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراکتوری‌ها برای دیدار با استقلال فردا در تهران!

اعضای تیم فوتبال تراکتور برای برگزاری این مسابقه، روز آینده با پرواز چارتر به تهران سفر خواهند کرد تا یک روز پیش از برگزاری این مسابقه اردوی خود را آغاز کنند.


در حال حاضر تراکتور با 23 بازی و 40 امتیاز رتبه چهارم جدول رده بندی را در اختیار دارد و در سوی مقابل استقلال با یک بازی کمتر 37 امتیازی است و رتبه ششم را پس از فولاد به خود اختصاص داده است.

اعضای تراکتور در شرایطی به تهران سفر می کنند که استقلالی ها از انجام بازی پیشین خود مقابل پارس جنوبی جم به دلیل داشتن بیش از 25 درصد عضو کرونایی، انصراف داده اند و هنوز شرایط آنها برای بازی بعدی مشخص نیست.

از طرفی اگر استقلال به هر دلیلی امتیازات این مسابقه 6 امتیازی را از دست بدهد، کار کسب سهمیه به اما و اگر خواهد کشید.

251 257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراکتوری‌ها برای دیدار با استقلال فردا در تهران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..