تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمازون به دلیل نقض تحریم‌ها علیه ایران جریمه شد

وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای میزان این جریمه را ۱۳۴ هزار و ۵۲۳ دلار اعلام کرد.

این وزارتخانه افزود: به دلیل قصور آمازون در نظارت بر فرایند تحریم‌ها، این شرکت به افرادی که از سوی «اداره کنترل دارایی‌های خارجی» وزارت خزانه‌داری تحریم شده‌اند، کالا و خدمات ارائه داده است.

وزارت خزانه‌داری، آمازون را همچنین به تحویل کالا و خدمات «به افراد مستقر در مناطق یا کشورهای تحریم‌شده کریمه، ایران و سوریه» و ارائه کالا و خدمات به «افراد مستقر در دفاتر نمایندگی خارجی تحریم‌شده یا افراد استخدام‌شده توسط آنها» متهم کرده است.

آمریکا به بهانه‌های مختلف تحریم‌های یکجانبه‌ای علیه ایران، سوریه و کریمه وضع کرده است.

پس از خروج واشنگتن از برجام، دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا تحریم‌های پیشین را بازگرداند و تحریم‌های تازه‌ای را نیز به آنها افزود. خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌ها با مخالفت گسترده جهانی مواجه شد.

آمریکا همچنین تحریم‌هایی علیه سوریه وضع کرده که تازه‌ترین آنها شامل تحریم‌هایی علیه ۳۹ شخصیت و مقام سوری از جمله بشار اسد و همسر وی است.

از سوی دیگر، واشنگتن و متحدانش شبه‌جزیره کریمه را نیز هدف تحریم قرار داده‌اند. شبه‌جزیره کریمه واقع در جنوب اوکراین در سال ۲۰۱۴ پس از برگزاری یک همه‌پرسی به خاک روسیه ملحق شد؛ اما اوکراین و غرب نتیجه این همه‌پرسی را نپذیرفتند و آن را جدایی‌طلبی و خلاف قوانین بین‌المللی خواندند.

اتحادیه اروپا و آمریکا از همان سال تحریم‌های بسیاری را علیه روسیه وضع کرده‌اند.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمازون به دلیل نقض تحریم‌ها علیه ایران جریمه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..