تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاخیر در اجرا و بهره‌برداری پروژه‌های شهری مشهد قابل قبول نیست

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی :محمدرضا کلائی ظهر امروز در بازدید از تعدادی از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای مدیریت شهری که با حضور رئیس شورای شهر، جمعی از اعضای شورا به همراه معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار داشت: رعایت زمانبندی درنظر گرفته شده برای هر پروژه همراه با توجه به حفظ کیفیت کار یکی از تاکیدات ما است.

وی درباره پروژه احداث تقاطع چند سطحی آزادگان با تقدیر از پیگیری‌های معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک افزود: تمامی اقداماتی که باید از سوی مدیریت شهری به عنوان کارفرمای پروژه جهت تسریع در اجر

شهردار مشهد در بازدید از پروژه احداث ۷۵ متری رضوی نیز با اشاره به مخاطرات و تصادفات متعدد این محور بیان کرد: بهره‌برداری از ۷۵ متری رضوی تاثیر بسیار زیادی بر کاهش تصادفات و ایجاد ایمنی در این محور خواهد داشت، بنابراین امیدوارم با سرعت بخشیدن به کار، عید غدیر شاهد افتتاح آن باشیم.

در ادامه شهردار مشهد به همراه رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از اعضای شورا، از پروژه های در حال اجرای تقاطع غیر همسطح مصلی، ابوطالب، بازگشایی مسیر کوشش به خلج، دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی و پارکینگ پایانه بزرگ آزادی بازدید و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی این پروژه‌ها قرار گرفتند.

در حاشیه این بازدید رئیس و اعضای شورای شهر مشهد با حضور در توقف‌گاه شهید صنمی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از بالغ بر ۱۰۰ دستگاه مینی بوس جدید که به زودی به ناوگان اتوبوسرانی اضافه خواهد شد، بازدید کردند.

ای تقاطع چند سطحی آزادگان صورت می‌گرفته، انجام شده، بنابراین ایجاد تاخیر در روند اجرای پروژه را نمی‌پذیریم و بر آماده بهره‌برداری شدن حداقل سه سطح آن تا ۲۲ بهمن تاکید داریم.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاخیر در اجرا و بهره‌برداری پروژه‌های شهری مشهد قابل قبول نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..