تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه برگر مرغ سوخاری

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه برگر مرغ سوخاری را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

۵۰۰ گرم چرخکرده‌ی مرغ
۲ حبه سیر

برای سوخاری کردن:

۱ عدد تخم مرغ
۵ ق غ آب
۲ ق غ شیر
۱ لیوان آرد سوخاری
۱ لیوان برگه ذرت یا همون کورن فلکس
حدودا نصف لیوان آرد
فلفل سیاه، نمک
کاهو به مقدار لازم
متیونز به مقدار لازم
روغن مایع برای سرخ کردن

بیشتر بخوانید

طرز تهیه:

سینه‌ی مرغ و سیر را با چرخ گوشت یا غذا ساز چرخ کنید (خیلی چرخ نکنیدکه له بشه) سپس به مرغ فلفل سیاه و نمک اضافه کنید و ورز دهید. از مواد به بزرگی نارنگی جدا کنید سپس با دستتان به شکل بیضی در بیاورید، اگر به دستتان چسبید، دستتان را کمی آرد بزنید. در یک ظرف مناسب تخم مرغ و شیر و آب را مخلوط کنید و هم بزنید.

در یک ظرف دیگر آرد و کمی فلفل سیاه و نمک بریزید مخلوط کنید. در ظرف دیگر کورن فلکس و آرد سوخاری را مخلوط کنید.

مرغ‌ها را ابتدا به آرد سفید سپس به تخم مرغ و در آخر در مخلوط آرد سوخاری، بغلتانید. در روغن داغ تا زمانی که خوب طلایی شود سرخ کنید. قسمت داخلی نان همبرگر را روی تابه بگذارید تا گرم و کمی گریل شود سپس دو طرف آن مایونز بمالید، کاهو را داخل نان بگذارید و سپس مرغ‌ها را گذاشته و میتوانید در کنار سیب زمینی سرخ کرده سرو کنید.

نوش جان

منبع: turktarifi banoo

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه برگر مرغ سوخاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..