تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت دولت با پرداخت ۳۲ هزار میلیارد تومان بدهی به تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از  وزارت تعاون، «محمد شریعتمداری» اظهارداشت: هیات دولت با پیشنهاد وزارت تعاون مبنی بر واگذاری ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های دولتی برای پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی موافقت کرد به این ترتیب دست سازمان برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باز شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه هیات دولت که با پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های تعاون و امور اقتصادی و دارایی صادر شد، بخشی از سهام دولت در ۹ شرکت مهم دولتی به سازمان تامین اجتماعی واگذار خواهد شد.


وزیر تعاون تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی متعهد است با اتکای به این منابع جدید، ظرف مدت کوتاهی و در ماه‌های آینده نسبت به اجرای طرح همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام کند.  

۲۲۳۲۲۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت دولت با پرداخت ۳۲ هزار میلیارد تومان بدهی به تامین اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..