تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قصر‌های سلطنتی سعودی هدف بعدی یمنی‌ها

قصر‌های سلطنتی سعودی هدف بعدی یمنی‌ها

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز هشدار داد شهروندان از اطراف قصر‌های سلطنتی و مراکزی که حکام سعودی از آن استفاده نظامی می‌کنند دوری گزینند.

تحلیل:

_ مفهوم این هشدار یحیی سریع آن است که دربانک اهداف یمنی‌ها که دران تعداد اهداف مورد نظر ۳۰۰ عدد اعلام شده بود حالا نوبت به هدف گیری قلب سعودی در قالبی ویژه رسیده است. پیشتر قصر یمامه طعم حضور ناگهانی وحملات غافلگیر کننده انصارالله را چشیده بود.

بیشتر بخوانید

_ انصارالله در عمل ثابت کرده است که اساسا میان قول و فعلش هیچ فاصله‌ای نیست.

_ این کلام ژنرال سریع در حالی در رسانه‌ها بازتابی وسیع یافت که از یک سو مارب در آستانه سقوط قطعی قرار دارد و از دیگر سو گفته می‌شود آمریکا به واسطه گریفیتس به انصارالله پیام داده است در صورت تصرف مارب به الحدیده حمله خواهد کرد.

_ در همین حال سعودی و امارات اخرین تلاش‌ها برای احیای ولو نیم بند توافق ریاض را در صدر توجه قرار داده اند و حسب اخبار گوسفند قربانی این نقشه جدید محسن الاحمر معاون اول هادی است.

در چنین شرایطی سخنان امروز یحیی سریع را می‌توان پاسخی درخور هم به امریکا و هم سعودی و امارات تلقی کرد. از دیدگاه انصارالله نه تهدید‌های امریکا مانع از تصرف مارب خواهد بود و نه بازارایی صفوف مزدوران سعودی منعی جدی در مبارزه با اشغال یمن حاصل خواهد کرد. در عین حال بیان امروز سریع تاکیدی است مجدد براینکه هدف مبارزه یمنی‌ها نه مردم که حاکمان اشغالگر و حامیان انان هستند.

منبع: العالم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قصر‌های سلطنتی سعودی هدف بعدی یمنی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..