تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجساد کرونایی کنار زباله‌دانی‌ها در بولیوی/عکس

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از مترو، شعبه خدمات تشییع و دفن جنازه در "کوچابامبا" در مرکز کشور بولیوی نیز حالا با مشکلات و نگرانی های زیادی مواجه شده، چرا که اجساد بسیار زیادی نیاز به دفن و یا سوزاندن دارند.

 "کوچابامبا" که بدترین شرایط را سپری می کند هم اکنون به سرعت به کانون شیوع بیماری کووید 19 تبدیل شده است.

مقامات می گویند به طور متوسط و روزانه بین 14 تا 23 جسد در خانه ها و یا در فضای عمومی یافت می شود که مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بوده اند. اما گفته شده که مثبت بودن ابتلای جسد به بیماری کووید19 به سرعت قابل تشخیص نیست.

«روبین کاستیلو» یکی از مقامات بهداشتی می گوید علی رغم تقاضای بالا برای شناسایی علت مرگ امکانات لازم برای تشخیص فوری اینکه آیا جسد به ویروس کرونا مبتلا بوده یا خیر وجود ندارد.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجساد کرونایی کنار زباله‌دانی‌ها در بولیوی/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..