تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل پلاس برای همیشه تعطیل شد؛ تمامی اپلیکیشن‌ها به Currents تغییر نام دادند

پروژه‌ی شکست‌خورده‌ی شبکه‌ی اجتماعی گوگل پلاس، به‌صورت رسمی به پایان راه رسید و دیگر اثری از آن مشاهده نخواهیم کرد. پس از این‌که حساب‌های کاربری شخصی گوگل پلاس در سال گذشته تعطیل شدند، اهالی مانتین ویو از تغییر کاربری شبکه‌ی اجتماعی برای کاربران تجاری خبر دادند. ظاهرا آن‌ها تصمیم دارند تا سرویسی تقریبا مشابه با لینکدین توسعه دهند که به‌نام Google Currents شناخته می‌شود. گوگل کارنتس اکنون به‌‌صورت رسمی در دسترس کاربران قرار دارد و اپلیکیشن‌های اندروید و iOS گوگل پلاس هم با گوگل کارنتس جایگزین شده‌اند. این جایگزینی، آخرین تغییری بود که هرگونه نام و اثر پلاس را از بین برد.

کارنتس باتوجه به تمرکزی که روی جامعه‌ی کسب‌وکار دارد، به افراد کمک می‌کند که در داخل سازمان‌ها ارتباط بهتری با هم داشته باشند. کاربران می‌توانند در کارنتس پست و مطلب ارسال کنند و درباره‌ی محتوای موجود، نظر بدهند. بخشی به‌نام home stream هم در کارنتس وجود دارد که عملکردی شبیه به فید خبری ارائه می‌کند. مطالب موجود در فید را می‌توان به ترتیب زمانی یا ارتباط با یکدیگر مرتب کرد. گوگل می‌گوید مدیران G Suite در هر سازمان نیز می‌توانند روی گفت‌وگوها و گروه‌ها نظارت و کنترل داشته باشند. در تصاویر زیر، نمایی از محیط کاربری کارنتس را مشاهده می‌کنید.

تغییر آیکن اپلیکیشن در مک اسکرین شات محیط کاربری گوگل کارنتس / Google Currents محیط کاربری گوگل کارنتس / Google Currents گوگل کارنتس / Google Currents اسکرین شات محیط کاربری Google Currents مقاله‌های مرتبط:

گوگل از سال ۲۰۱۸ برنامه‌ای چندمرحله‌ای را برای تعطیلی گوگل پلاس شروع کرد. یکی از دلایل تصمیم اهالی مانتین ویو، تعداد کم کاربران و تعامل ناچیز آن‌ها در پلتفرم بود. ازطرفی شرکت، آسیب‌پذیری‌های امنیتی متعددی در پلاس پیدا کرده بود که تصمیم به تعطیلی آن را وارد فاز جدی‌تری کرد. همین آسیب‌پذیری‌ها، منجر به سرعت گرفتن فرایند و جلو افتادن تعطیلی به‌اندازه‌ی چهار ماه شد. از آوریل ۲۰۱۹، حساب‌های کاربری شخصی در گوگل پلاس پاک شدند و سرویس هم تعطیل شد. کمی بعد، کارنتس در فاز بتا رونمایی شد.

اپلیکیشن جدید گوگل، اولین محصول آن‌ها با برند کارنتس نیست. شرکت یک اپلیکیشن مجله هم داشت که با همین نام، تا سال ۲۰۱۳ فعال بود. در آن سال، سرویس مذکور به Google Play Newsstand تغییر نام داد که درنهایت هم به Google News تبدیل شد. باید منتظر ماه‌ها و سال‌های آتی و بررسی نرخ استفاده از کارنتس جدید باشیم. شاید این سرویس جدید، بتواند عمر و بازدهی بیشتری نسبت به پلاس برای گوگل به همراه بیاورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل پلاس برای همیشه تعطیل شد؛ تمامی اپلیکیشن‌ها به Currents تغییر نام دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..