تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت احتمالا در پی تصاحب یکی از زیرشاخه‌های شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر است

AT&T به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای مخابراتی ایالات متحده، شرکت‌های زیادی را تحت مالکیت خود دارد. این شرکت از مدتی پیش اعلام کرده بود که در پی واگذاری شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر است. به‌محض اعلام این خبر، الکترونیک آرتز، اکتیویژن و تیک-تو اینتراکتیو آمادگی خود برای خریدن بخش گیمینگ برادران وارنر را اعلام کردند، اما به‌نظر می‌رسد که مدعی جدیدی وارد رقابت شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت The Information به‌نقل از دو منبع آگاه و مستقل اعلام کرده مایکروسافت هم خواهان خرید شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر شده است. اگر این شایعه رنگ حقیقت به‌خود بگیرد و بخش گیمینگ برادران وارنر به جمع استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس ملحق شود، استودیوهایی نظیر راک‌استدی، ندررلم و WB Montreal هم به استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس اضافه می‌شوند. 

مقاله‌ی مرتبط:

تصاحب برادران وارنر باعث می‌شود تصمیم‌گیری برای آی‌پی‌هایی نظیر Harry Potter و Batman برعهده مایکروسافت باشد. AT&T اعلام کرده که بخش گیمینگ برادران وارنر را در ازای دریافت چهار میلیارد دلار واگذار می‌کند.با در نظر گرفتن سابقه‌ی چند سال اخیر مایکروسافت در زمینه‌ی تصاحب استودیوهای مختلف، به‌نظر می‌رسد این شرکت یکی از خریداران جدی به حساب می‌آید.

نظر شما کاربران زومیت دراین‌باره چیست؟ دوست دارید کدام یک از چهار شرکت مذکور، بخش گیمینگ برادران وارنر را خریداری کند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت احتمالا در پی تصاحب یکی از زیرشاخه‌های شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..