تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرعت باور نکردنی سونی در تولید پلی استیشن ۴ / هر دقیقه ۲ کنسول!

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی گزارشی از سوی یکی از وب سایت‌های مربوط به بازی و سرگرمی منتشر شده که اطلاعاتی از کارخانه ساخت پلی استیشن‌های سونی منتشر می‌کند. اطلاعات منتشر شده به کارخانه شرکت سونی در ژاپن مربوط می‌شود و روند ساخت کنسول‌های این شرکت را شرح می‌دهد. در حال حاضر کلیه کنسول‌های شرکت سونی به وسیله ربات‌های این شرکت ساخته می‌شوند و کارگران دخالتی در روند ساخت کنسول‌های سونی ندارند.

براساس اطلاعات منتشر شده، ظاهرا کارخانه شرکت سونی در شهر Kisarazu به حدی پیشرفته است که می‌تواند هر سی ثانیه یک کنسول جدید وارد بازار کند. در کارخانه مذکور صرفا چهار انسان در فرآیند تولید دخالت دارند که کار دو نفر از آن‌ها قرار دادن موارد لازم در ربات و دو فرد دیگر تحویل گرفتن کنسول آماده و گذاشتن آن درون جعبه است.

ساخت PS4

شرکت میتسوبیشی، سازنده ماشین‌ آلات سونی

ظاهرا ماشین آلاتی که شرکت سونی از آن‌ها برای تولید کنسول‌های خود استفاده می‌کند همگی توسط شرکت میتسوبیشی ساخته شده‌اند که کار‌های مربوط به مونتاژ کنسول PS4 را انجام می‌دهند؛ به طور کلی در کارخانه سونی از ۲۶ ربات استفاده می‌شود که بسیاری از آن‌ها با یکدیگر همکاری دارند و به کمک هم یک کنسول را تولید می‌کنند؛ برای مثال یکی از ربات‌ها قطعه مربوطه را در جای خود قرار می‌دهد و ربات بعدی آن قطعه را روی مادربرد ثابت می‌کند.

در سال ۲۰۱۸ نیز خط تولید جدید به این کارخانه اضافه شد که احتمالا از آن برای ساخت کنسول PS5 استفاده می‌شود؛ همچنین شرکت سونی اعلام کرده است که در زمان تولید کنسول PS5، این شرکت تا مدتی ساخت کنسول‌های PS4، PS4 Pro و PS4 Digital را ادامه خواهد داد و به محض آغاز مراحل فروش کنسول PS5، خط تولید PS4 متوقف نخواهد شد. در حال حاضر شرکت سونی کنسول پلی استیشن ۵ را به طور کامل معرفی کرده است و صرفا باید منتظر اعلام زمان عرضه این کنسول ماند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرعت باور نکردنی سونی در تولید پلی استیشن ۴ / هر دقیقه ۲ کنسول!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..