تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیکون احتمالا امسال دوربین‌های Z6s و Z7s را رونمایی می‌کند

رسانه‌ی نیکون‌‌رومرز در گزارشی اختصاصی مدعی شده است که نیکون می‌خواهد پیش از پایان سال جاری میلادی، دو دوربین بدون آینه‌ی جدید با نام‌های Nikon Z6s و Nikon Z7s رونمایی کند. همان‌طورکه از نام دوربین‌ها برمی‌آید، آن‌ها قرار است مدل بهبودیافته‌ی Z6 و Z7 باشند. 

براساس گزارش نیکون‌رومرز، دوربین‌های جدید نیکون قرار است از همان حسگرهای به‌کاررفته در Z6 و Z7 بهره بگیرند. دراین‌میان، نکته‌ی مهم آن است که گفته می‌شود مدل‌های S پردازنده‌ی دوگانه‌ی Expeed خواهند داشت. دیگر مشخصات فاش‌شده شامل بهره‌مندی نیکون Z6s و نیکون Z7s از باتری جدید EN-EL15c، درگاه USB-C، درگاه دوگانه‌ی کارت حافظه (احتمالا CFexpress دوگانه) و پشتیبانی از فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه می‌شوند. علاو‌براین، احتمالا امکان استفاده از گریپ اضافی با دوربین‌های جدید نیکون وجود خواهد داشت. 

نیکون‌رومز می‌گوید انتظار دارد دوربین‌های مذکور اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) رونمایی شوند. بااین‌همه، نباید آثار دنیاگیری ویروس کرونا را فراموش کنیم. کووید ۱۹ تاکنون رویدادهای زیادی را به‌تعویق انداخته و برخی دیگر را به‌کلی تعطیل کرده است؛ به‌همین‌دلیل، نمی‌توانیم با قطعیت از معرفی نیکون Z6s و نیکون Z7s در مهر و آبان امسال سخن به‌میان بیاوریم.

انتظارات شما کاربران زومیت از دوربین‌های جدید نیکون چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیکون احتمالا امسال دوربین‌های Z6s و Z7s را رونمایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..