تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار وحشتناک کرونا نیازمند محدودیت‌های جدی است

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، افزایش بیش از حد آمار جانباختگان کرونا و درگیری روزانه حدود ۳ هزار نفر به این بیماری، باعث نگرانی کادر درمان، مسئولین و مردم شده است، اما به طور حتم این وضعیت خطرناک را نباید به حال خود رها کرد و قطعا باید به منظور جلوگیری از افزایش وحشتناک آمار ابتلا به کرونا در کشور و حفظ جان هموطنان، اقداماتی جدی صورت گرفته و محدودیت‌های جدیدی اعمال شود.

رئیس خبرگزاری صدا و سیما، سیدمهرداد سیدمهدی نیز توئیتی در ارتباط با هیمن موضوع منتشر کرده  و نوشته است:

"‏۲۰۰ فوتی بر اثر ‎#کرونا در بیست و چهار ساعت آمار وحشتناکی است. با این آمار، تاخیر و یا تردید در تصمیم گیری‌های جدی برای محدودیت‌ها به خصوص در تهران، دستاورد‌های مقابله با کرونا در ماه‌های گذشته را از بین خواهد بُرد. تا دیر نشده است باید تصمیم‌های قاطعانه‌ای گرفت. "

.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار وحشتناک کرونا نیازمند محدودیت‌های جدی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..