تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی مرگبار زن میانسال بر فراز دره گرند کنیون!

سلفی مرگبار به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن میانسالی که قصد سلفی گرفتن بر فراز دره معروف «گرند کنیون» را داشت هرگز فکر نمی‌کرد که این آخرین عکس سلفی زندگی اش خواهد بود. «ماریا. اِ سالگادو لوپز» ۵۹ ساله اهل شهر اسکاتسدیل ایالت آریزونا بر اثر سقوط به پایین دره جانش را از دست داد.

در این حادثه که روز جمعه رخ داد این زن از ارتفاع ۳۰ متری به پایین سقوط کرد. در لحظه وقوع حادثه او به همراه خانواده اش در نزدیکی لبه جنوبی دره ایستاده بود و برای گرفتن عکس آماده می‌شد که ناگهان بر اثر از دست دادن تعادلش به پایین سقوط کرد. جسد این زن روز بعد از حادثه از پایین دره منتقل شد.

بیشتر بخوانید

مرگ این زن میانسال دومین مرگ ثبت شده در این پارک در سال جدید میلادی به شمار می‌رود. در تاریخ ۲۶ ژوئن نیز یک زن دیگر نیز به علت گرمازدگی در این پارک جان باخته بود. «کاترین هویی» ۴۹ ساله که اهل شهر «دالی» در نزدیکی سان فرانسیسکو بود بر اثر گرمازدگی جانش را از دست داد. این در حالی که در سال ۲۰۱۸ تعداد ۱۷ تن در دره گرند کنیون جان خود را از دست داده بودند. در سال ۲۰۱۹ نیز دست کم ۴ تن در این دره جان باختند. بطور متوسط سالیانه حدود ۱۲ تن در این دره جان خود را از دست می‌دهند که بسیاری از آن بر اثر گرمازدگی و قرارگرفتن در ارتفاع زیاد رخ می‌دهد. پارک ملی گرند کنیون، یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های توریستی در آمریکا به مشار می‌رود که تنها در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۶.۴ میلیون توریست از آن بازدید کردند.

گفتنی است؛ در ادامه ویدئویی دلهره آور از یکی از گردشگرانی را که از سقوط مرگبار از این دره جان سالم بدر برده مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی مرگبار زن میانسال بر فراز دره گرند کنیون!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..