تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تصاویر جاسوسی خودروی جدید بی‌ام‌و فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون که بی‌ام‌و به رسانه‌ها اجازه داده است نمونه‌های اولیه مدل‌های 2021 M3 و M4 آینده را مشاهده کنند، مهندسان توسعه این شرکت بخشی از پوشش روی خودرو را در تست جاده‌ای حذف کرده‌اند. نتیجه تقریبا همان چیزی است که انتظار داشتیم؛ یک خودروی جذاب با ظاهری بسیاری زیبا که می‌تواند توجه هر فردی را به خود جلب کند.

در حالی که نمونه‌های اولیه دارای ورق‌های استتار ضخیم و مربعی بودند که حتی سپر جلو را نیز می‌پوشاندند، این عکس‌های جدید حاوی جزئیات هر دو گلگیر جلو است. بدین ترتیب می‌توانیم قسمت‌های بیشتری از این خودرو را مشاهده کنیم. البته هنوز تا دیدن تمام جزئیات ظاهری خودروی جدید بی‌ام‌و فاصله داریم.

اولین تصاویر جاسوسی خودروی جدید بی‌ام‌و فاش شد

اولین تصاویر جاسوسی خودروی جدید بی‌ام‌و فاش شد

دست‌یابی به چنین خودرو‌هایی پیش از اینکه جهان بتواند از لحاظ زیبایی‌شناسی آن‌ها را درک کند، امری غیرمعمول است؛ اما در این مثال نادر ما بیشتر از آن که بدانیم BMW M3 جدید سدان و M4 کوپه چه شکلی خواهند بود، می‌دانیم چه تجربه‌ای به راننده ارائه خواهند کرد. هر دو نمونه اولیه دقیق و قابل پیش بینی بودند.

اولین تصاویر جاسوسی خودروی جدید بی‌ام‌و فاش شد

اولین تصاویر جاسوسی خودروی جدید بی‌ام‌و فاش شد

شباهت عملکرد دو خودروی M3 و M4  بی‌ام‌و

بخش M division شرکت بی‌ام‌و تصمیم گرفته است که عملکرد M3 و M4 را تا جایی که می‌تواند به هم نزدیک کند. از لحاظ ظاهری این دو خودرو به قدری به هم شبیه هستند که می‌توان برای طراحی آن‌ها از واژه "دو قلو" استفاده کرد. اگر تصاویر این دو خودرو را از روبه‌رو مشاهده کنید، متوجه شدن تفاوت بین آن‌ها واقعا کار دشواری است. این نوع طراحی می‌تواند کاربران را کمی سردرگم کند. پیش بینی می‌شود خودرو‌های جدید BMW M3 و M4 کوپه در اوایل سال ۲۰۲۱ به بازار برسند و احتمالا در پاییز با یک مراسم رسمی رونمایی شوند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تصاویر جاسوسی خودروی جدید بی‌ام‌و فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..