تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی ، با ساخت داستانی بلند «میزبان ناخوانده» به تهیه کنندگی امیر شهاب رضویان، کارگردانی و نویسندگی روح الله صدیقی، داستانی کوتاه «زندگی» به تهیه کنندگی حسن توکل نیا، کارگردانی شایان سبزعلی و نویسندگی یگانه ولیدی، مستند «بر آن‌ها چه آمد» به تهیه کنندگی ،کارگردانی و نویسندگی فرزاد فره وشی و «چرخ‌ها و پاهای پرنده» به تهیه کنندگی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی وکارگردانی مهدی حاجی یوسف موافقت شد.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..