تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات بیشتری از گوشی‌های جدید سری Q ال جی منتشر شد

شرکت ال‌جی در ماه مه، نام‌های تجاری ۱۳ مدل از گوشی‌های سری کیو (Q) را ثبت کرد. درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر شده و به‌نظر می‌رسد برخی از گوشی‌های آینده سری کیو مجهز به شبکه 5G خواهند بود، علی‌الخصوص گوشی ال ‌جی Q92 5G که احتمالا جایگزین ارزان‌قیمت ال‌جی ولوت 5G است. به‌نظر می‌رسد که در ابتدا قرار بود نام گوشی، ال‌جی Q9 5G 2020 باشد، اما ال‌جی نظر خود را تغییر داده است. موارد بیشتری وجود دارد و با نگاه کردن به فهرست، می‌توان آن‌ها را به خوبی رمزگشایی کرد. به‌عنوان مثال، کاملا مشخص است که برخی از دستگاه‌ها برای KT و LG U+ هستند؛ این دو به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتورهای کره جنوبی شناخته می‌شوند.

گوشی های سری LG Q

عبارت 128G به‌صورت ناخودآگاه باعث هدایت ذهن به سمت فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت می‌شود، اما این‌طور نیست و اشاره به رنگ دستگاه دارد؛ در این عبارت، G معادل رنگ سبز (Green) است. احتمالا مدل‌هایی که فاقد این حروف لاتین هستند با رنگ مشکی عرضه خواهند شد. علائم تجاری ال‌جی، طیف گسترده‌ای از مدل‌های سری Q را شامل می‌شود که از Q3x تا Q5x و Q6x تا Q9x ادامه دارد. در این فهرست نام Q93 هم دیده می‌شود که این موضوع می‌تواند احتمال تغییر نام‌گذاری محصولات ال‌جی در سال آینده را قوت ببخشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات بیشتری از گوشی‌های جدید سری Q ال جی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..