تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین صفحه اینستاگرامی کراش‌یابی توسط اطلاعات سپاه نهاوند تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ علی‌اکبر کریم‌پور از تعطیل شدن دومین صفحه کراش‌یابی در شهرستان نهاوند طی چند ماه اخیر توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) خبر داد و گفت: انهدام این شبکه که اقدام به ترویج سبک زندگی غربی با بیش از ۲۰۰۰ دنبال‌کننده در نهاوند می کرد، تنها در فاصله چند روز از آغاز به کار آن شناسایی و تعطیل شد.

وی خاطرنشان کرد: این صفحه از طریق جذب دانش‌آموزان پسر و دختر در گروه‌های سنی مختلف اقدام به ترویج تئوری‌های وابسته به مبانی غرب می‌کرد که ادمین آن در یک اقدام اطلاعاتی توسط سازمان اطلاعات سپاه در نهاوند شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شد.

مسوول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن هشدار به والدین دانش‌آموزان برای نظارت و توجه بیشتر به فعالیت‌های فرزندانشان در فضای مجازی، به همه افرادی که در این رابطه و به قصد سوء استفاده از احساسات پاک جوانان اقدام به هنجارشکنی می‌کنند نیز هشدار داد که با هرگونه تحرکی در این زمینه با قدرت و بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است، اولین پِیج کراش یابی با هماهنگی و دستور دادستان محترم شهرستان نهاوند در اسفندماه ۹۸ تعطیل و با ادمین آن نیر برخورد قضایی صورت گرفت.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین صفحه اینستاگرامی کراش‌یابی توسط اطلاعات سپاه نهاوند تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..