تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی از نظر ارتباط با رسانه ها

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ؛ بهروز اکرمی در نشست شورای اداری استان با تاکید به این موضوع و اینکه باید روال و فرآیند اطلاع رسانی در استان اصلاح شود ، افزود : مدیران اجرایی باید همواره پاسخگوی سوالات مردم در خصوص عملکرد اداره متبوع خود باشند و اطلاعات پیچیده به مردم ندهند و متناسب با نیاز مخاطب مطالب را ارائه کنند.
وی متذکر شد : در تمامی حوزه ها بایست کار حرفه ای و متناسب با وظایف هر دستگاه اجرایی عمل شود ، این مهم تنها مختص یک دولت نیست و همواره باید اطلاعات درست و دقیق به مردم ارائه شود .
اکرمی با تاکید به اینکه رسانه ها و افکار عمومی باید مورد توجه ویژه قرار گیرند ، چرا که شایعه بر بستر بی اطلاعی ایجاد می شود ، ادامه داد : متأسفانه بعضی از مدیران استان طی انجام مسئولیت خود ، مراجعه‌ای به صدا و سیما یا دیگر رسانه ها با وجود دعوت هایی که از آنها صورت گرفته نداشته اند و به طور کلی ارتباط ضعیفی دارند که این به معنای ارتباط نداشتن مدیر با مردم است.
معاون استاندار مرکزی بیان نمود : یکی از قدرت های اصلی در زمان فعلی، قدرت نشر و تبادل اطلاعات است چراکه به طور شبانه روزی دشمنان اسلام اعم از اسرائیل، منافقین آلبانی، لندن، آمریکا و سایر کشورها برای مردم ایران تولید اطلاعات می کنند و اطلاعات نادرست به خورد مردم می دهند. همه مدیران باید بدانند ارائه اطلاعات شفاف به مردم بهترین راه مقابله با حمله دشمنان است.                                      

اکرمی تاکید کرد : دشمنان بر چهار محور القای فاسد بودن همه مدیران، ناکارآمدی و سوء مدیریت و سیاهی و تباهی مطلق در جامعه، اخباری تولید کرده و بین مردم کشور برای تضعیف روحیه و رونق بی‌اعتمادی منتشر می‌کنند، بر این اساس برای مقابله با هجمه دشمنان، در سال ۹۷ شورای اطلاع‌رسانی تأسیس شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی از نظر ارتباط با رسانه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..