تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورداری ۴۹۱ نقطه روستایی استان از اینترنت نسل چهارم پرسرعت

به گزارش خبرآنلاین مرکزی ؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در نشست شورای اداری مرکزی این خبر را عنوان کرد و افزود : امکان دسترسی به شبکه اینترنت در ۶۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فراهم شده است.

لادن مهدوی هزاوه با بیان اینکه وضعیت استان در شاخص توسعه یافتگی ارتباطات در جایگاه هفتم کشور قرار گرفته ، ادامه داد : بخش عمده‌ای از روستاهای فاقد سرویس اینترنت مناسب ، در قالب طرح اجرای بیش از ۲۴۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری در سال جاری ،تحت پوشش ارائه این خدمات قرار می گیرند.

وی بیان کرد : یک هزار و ۱۱۷ روستا دارای ارتباطات و یک هزار و ۵۹ روستا دارای تلفن خانگی هستند و ۸۴ درصد از جاده های استان زیر پوشش اپراتورهای همراه اول و ایرانسل است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی اضافه کرد : تمامی مناطق شهری  استان مرکزی دارای سرویس اینترنت ۴G هستند و بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار مشترک این استان از اینترنت پرسرعت سیار و ثابت استفاده می‌کنند.

مهدوی هزاوه افزود:۲۳ درصد جمعیت این استان در روستاها و ۷۳ درصد در شهرهای استان سکونت دارند و پوشش اینترنت جمعیت شهری به اینترنت با کیفیت ۴Gو ۳G برقرار است و مشکلی در ارایه اینترنت در این مناطق وجود ندارد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورداری ۴۹۱ نقطه روستایی استان از اینترنت نسل چهارم پرسرعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..