تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی نوت 20 سامسونگ ۳۱ مرداد به بازار عرضه می‌شود

بر اساس اطلاعات منتشرشده، تاریخ غیررسمی برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ، پنجم اوت (پانزدهم مرداد ۹۹) خواهد بود. این رویداد با معرفی گلکسی نوت ۲۰ (Galaxy Note 20) در کنار دو گوشی منعطف گلکسی فولد ۲ (Galaxy Fold 2) و گلکسی زد فلیپ مدل ۵G، بسیار جذاب خواهد بود. آخرین اطلاعاتی که از ETNews کره جنوبی منتشر شده است، نشان می‌دهد گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس از ۲۱ اوت (سی و یکم مردادماه ۹۹) در دسترس قرار خواهند گرفت؛ این دومین باری است که عرضه به جمعه آخر ماه کشیده می‌شود. سال گذشته هم گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) در هفتم اوت (مرداد و شهریور ۹۹) رونمایی شد و دو هفته را در مرحله پیش‌فروش گذراند.

گلکسی نوت 20 / Galaxy Note 20

گلکسی نوت 20 / Galaxy Note 20

این تاریخ ذکرشده مربوط به زمان عرضه در کره جنوبی است، اما احتمال دارد که غول تکنولوژی کره جنوبی در همان روز هم پرچمدار جدیدی را در تمام بازارهای مهم جهانی عرضه کند. هنوز نمی‌توان با قاطعیت گفت که دو مدل انعطاف‌پذیر جدید سامسونگ هم در همان رویداد معرفی خواهند شد؛ به عنوان مثال برخی از خبرگزاری‌ها مدعی هستند که زمان معرفی گلکسی فولد ۲، ماه سپتامبر (شهریور و مهرماه ۹۹) خواهد بود.

کره جنوبی فقط نسخه‌های ۵G گوشی‌های جدید گلکسی را دریافت خواهد کرد، اما شرکت سامسونگ برای بازارهایی که هنوز به شبکه ۵G مجهز نشده‌اند، مدل‌های LTE را تولید می‌کند. همچنین در گزارش ETNews آمده است که مدل‌های آیفون ۱۲ شرکت اپل (مدل‌های ۵G) هم در ماه اکتبر در کره جنوبی معرفی می‌شوند. البته باید بدانید در آن ماه، شاهد معرفی گوشی LG Wing با صفحه نمایش ثانویه چرخشی خواهیم بود. همچنین امکان دارد سامسونگ در همان زمان، اقدام به معرفی گوشی مقرون به صرفه‌تر گلکسی اس ۲۰ لایت (Galaxy S20 Lite) کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی نوت 20 سامسونگ ۳۱ مرداد به بازار عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..