تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم وزارت صمت برای ممنوعیت واردات گوشی بالای ۳۰۰ یورو اشتباه است

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعلام خبری از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت منبی بر ممنوعیت واردات گوشی‌های تلفن همراه با قیمت بالای ۳۰۰ یورو به کشور، امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با انتشار توئیتی این تصمیم را اشتباه عنوان کرد.

ناظمی این تصمیم را باعث محدودیت دسترسی مردم به تلفن‌های همراه، افزایش قیمت تلفن همراه در بازار و افزایش گرایش افراد به قاچاق دانست.

بیشتر بخوانید

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط معاون وزیر ارتباطات را مشاهده می‌کنید:

" تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت در ممنوعیت واردات گوشی‌های بالای ۳۰۰یورو هم دسترسی شهروندان را کاهش می‌دهد، هم قیمت را افزایش می‌دهد و هم منجر به افزایش تمایل به قاچاق خواهد شد؛ که همگی پیامد‌های یک تصمیم اشتباه است! "

تصمیم وزارت صمت برای ممنوعیت واردات گوشی بالای ۳۰۰ یورو اشتباه است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم وزارت صمت برای ممنوعیت واردات گوشی بالای ۳۰۰ یورو اشتباه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..