تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزدا 3 توربو دودیفرانسیل معرفی شد

نمایندگی مزدا در ایالات متحده ویدئویی در یوتیوب منتشر کرده است که در آن، به رونمایی یک خودرو در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۸ تیر) اشاره می‌شود. بسیاری معتقدند در این مراسم مزدا ۳ توربوشارژ رونمایی خواهد شد؛ اما همسایگان جنوبی در مکزیک نتوانستند تا آن زمان صبر کنند. مدل قوی‌تر هاچ‌بک جمع‌وجور مزدا اولین حضور غیرمنتظره‌ی خود را در حساب یوتیوب مزدا مکزیک به‌نمایش گذاشت و مدیر منطقه‌ای این شرکت به برخی مشخصات جالب مزدا ۳ جدید اشاره کرد.

مزدا ۳ مدل ۲۰۲۱ از پیشرانه‌ی بنزینی توربوشارژ ۲/۵ لیتری SKYACTIV-G Turbo بهره می‌برد که ۲۲۷ اسب‌بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. اگر این ارقام برایتان آشنا به‌نظر می‌رسند، بدین‌دلیل است که از همین پیشرانه در مزدا ۶ و مزدا CX-5 نیز استفاده می‌شود.

هاچ بک / hatchback مزدا 3 / mazda 3 نقره ای رنگ با زمینه سیاه برای بازار مکزیک و آمریکا

پیشرانه منحصرا به جعبه‌دنده ۶ سرعته خودکار متصل می‌شود که قدرت خروجی را به هر دو محور ارسال می‌کند. در این مرحله، هنوز مشخص نیست ارقام مربوط به قدرت خروجی اعلام‌شده‌ی نمایندگی مزدا در مکزیک برای بازار ایالات متحده‌ی آمریکا هم دردسترس خواهد بود یا نه؛ اگرچه به‌نظر می‌رسد تفاوت‌های عمده‌ای بین محصولات ارائه‌شده در این دو کشور وجود نداشته باشد.

مقاله‌های مرتبط:

با وجود ارتقای پیشرانه، تصور نکنید این خودرو قصد دارد مزدا اسپید ۳ را احیا کند؛ زیرا نسخه‌ی جدید مزدا ۳ تقریبا شبیه به مدل معمولی آن است. در بازار مکزیک، این خودرو به سیستم صوتی بوز مجهز به ۱۲ بلندگو، سانروف برقی، رینگ‌های ۱۸ اینچی و چراغ‌های جلو خودکار LED مجهز خواهد بود. قرار است مزدا ۳ از ۲۰ ژوئیه در تیپ‌های Grand Touring و Signature به‌ترتیب با قیمت‌های ۲۲،۰۰۰ و ۲۳،۸۰۰ دلار در مکزیک عرضه می‌شود.

طرفداران مزدا از زمان عرضه نسل فعلی این خودرو در اواخر سال ۲۰۱۸ منتظر بودند تا خودروساز ژاپنی قدرت بیشتری به مزدا ۳ تزریق کند و هم‌اکنون آن‌ها درنهایت پیشرانه‌ی قدرتمندتری به‌دست می‌آورند. شاید نسخه‌ی جدید مزدا ۳ هاچ‌بک کاملا پرتحرک نباشد؛ اما عرضه‌ی پیشرانه‌ی توربوشارژ گامی برای ارتقای آن به‌شمار می‌رود. اگرچه جعبه‌دنده‌ی دستی برای خودرویی قدرت‌محور بیشتر ضروری به‌نظر می‌رسید، خریداران فعلا مجبور هستند از جعبه‌دنده‌ی خودکار با دو پدال استفاده کنند. گفته می‌شود در سال ۲۰۲۱، نسخه‌ی سدان مزدا ۳ برای بازار مکزیک عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی دقیق انواع خودرو مزدا، مقایسه‌ی آن‌ها با محصولات برندهای دیگر، بحث و تبادل نظر پیرامون آن‌ها، پرسش و پاسخ کاربران و کارشناسان به‌همراه گالری تصاویر اتومبیل‌های این خودروساز ژاپنی را در بخش محصولات زومیت ببنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزدا 3 توربو دودیفرانسیل معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..