تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلب توجه جالب زرافه‌‌های نر آفریقایی مقابل زرافه‌های ماده

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زرافه ها برای جلب توجه و نشان دادن قدرت مقابل یکدیگر از گردن خود استفاده می‌کنند و با آن ضربات محکمی را به یکدیگر می‌زنند تا برای زرافه های ماده قدرتشان را به نمایش بگذارند.

این صحنه نادر و غیرمعمول توسط یکی از گردشگران پارک ملی کروگر در افریقای جنوبی که در حال تماشای چریدن دو زرافه بود ضبط شد، در انی ویدئو به طور ناگهانی دو زرافه نر برای خودنمایی مقابل زرافه ماده شروع به جنگیدن با یکدیگر کرده و ضربات محکمی را به گردن بلند یکدیگر وارد کردند.

بیشتر بخوانید

در این ویدئو مشاهده خواهید کرد که این دو زرافه با ضربات مرگبار گردن، که یکی از قدرتمندترین سلاح‌های این حیوانات است یکدیگر را مورد هدف قرار می‌دهد؛ آن‌ها برای جلب توجه می‌جنگند اما ناگهان زرافه ماده بدون توجه صحنه را ترک می‌کند و زرافه ماده منتظر برنده نمی‌ماند.

در ادامه ویدئو مربوط به مبارزه این دو زرافه را مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلب توجه جالب زرافه‌‌های نر آفریقایی مقابل زرافه‌های ماده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..