تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




MSI نمایشگر قدرتمند و پربازده Pro MP241 را معرفی کرد

نمایشگر MSI Pro MP241 معرفی شد. این نمایشگر ۲۳/۸ اینچی در دسته‌ی تجاری قرار می‌گیرد و با بهره‌مندی از پنل IPS، زاویه‌ی دید عریض را به کاربر ارائه می‌کند. محصول جدید از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ یا Full HD معروف پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز با زمان پاسخ‌گویی هفت میلی‌ثانیه دارد.

نمایشگر Pro MP241 با درنظرگرفتن کاربران سازمانی طراحی و ساخته شده است. طراحی مشکی نمایشگر با حاشیه‌های باریک، آن را جزو انتخاب‌های زیبای کاربران تجاری قرار می‌دهد. حاشیه‌‌های باریک باعث می‌شوند کاربران این محصول MSI را به‌راحتی در ترکیب با نمایشگرهای دیگر درکنار هم استفاده کنند. شرکت سازنده لوگو خود را در جلو و پشت نمایشگر حک کرده است که جلوه‌ی خاص و ساده‌ای به آن می‌بخشد.

پنل IPS نمایشگر جدید MSI زاویه‌ی دید آن را به ۱۷۸ درجه می‌رساند

کاربران در دسته‌های طراحی، برنامه‌نویسی و... به‌راحتی می‌توانند از نمایشگر ۲۳/۸ اینچی MSI استفاده کنند. ابعاد مذکور محصول MSI را در دسته‌ی بزرگ یا فوق‌عریض قرار نمی‌دهد؛ اما بسیاری از نیازهای عادی و حتی حرفه‌ای تولید محتوا و طراحی را برطرف و آن را برای میزهای کاری کوچک به انتخابی عالی تبدیل می‌کند. در میزهای حرفه‌ای‌تر نیز با استفاده از نمایشگر جدید تایوانی‌ها می‌توانید به‌راحتی از فضای اضافه برای تجهیزات دیگر کامپیوتری استفاده کنید.

پنل پشتی نمایشگر MSI Pro MP241

پنل IPS در نمایشگر Pro MP241 نه‌تنها زاویه‌ی دید بسیار عریض را تا ۱۷۸ درجه برای کاربر فراهم می‌کند؛ بلکه دقت و کیفیت رنگ را نیز در آن به سطحی عالی می‌رساند. همچنین، می‌توان روشنایی چشمگیری از پنل مذکور انتظار داشت که بازهم در عملکردهای تولید محتوا بسیار کارساز خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط:

در نمایشگر جدید، MSI سرویس Display Kit را هم ارائه می‌کند که قابلیت‌های نرم‌افزاری را به نمایشگر می‌بخشد. به‌عنوان مثال، می‌توان به امکان تقسیم صفحه‌ی نمایشگر اشاره کرد که برای برخی از کاربران قطعا مفید خواهد بود. این تقسیم نمایشگر درواقع آن را به دو نمایشگر برای پورت‌های ورودی متفاوت تبدیل می‌کند. در پشت Pro MP241، علاوه‌بر دکمه‌های تنظیمات و خاموش و روشن کردن دستگاه، یک پورت HDMI و یک پورت Single D-Sub به‌چشم می‌خورد.

رزولوشن Full HD نمایشگر جدید تایوانی‌ها آن را برای کاربردهای متنوع کار در خانه مناسب می‌کند؛ ازجمله برگزاری باکیفیت جلسه‌های دورکاری و تماشای فیلم. پایه‌ی نمایشگر که امکان تغییر زاویه‌ی آن از ۵- تا ۵+ درجه را فراهم می‌کند، یکی از امکانات مهم به‌حساب می‌آید که MP241 را به انتخابی مناسب برای دفاتر کار خانگی تبدیل می‌کند. ناگفته نماند درحال‌حاضر، اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت نمایشگر جدید MSI در دست نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «MSI نمایشگر قدرتمند و پربازده Pro MP241 را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..