تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببینید | «واقعیت‌ها را به مردم بگویید»؛ جمله‌ای که رئیس جمهور حسن روحانی بارها تکرار کرده است

ببینید | «واقعیت‌ها را به مردم بگویید»؛ جمله‌ای که رئیس جمهور حسن روحانی بارها تکرار کرده است

از تلاش برای کوتاه کردن دست کاسبان تحریم از درآمدهای کشور تا برخورد با حقوق نجومی مدیران خود دولت در هفت سال اخیر اتفاق افتاده است. انتشار لایحه بودجه و شفاف شدن بودجه تمام سازمان‏ها و باز شدن پای هشتگ بودجه به حوزه عمومی، یکی از مهم‏ترین اقدامات برای حرکت در مسیر شفافیت است. انتشار لیست دریافت ‏کنندگان ارز دولتی و حالا هم تلاش برای بازگرداندن ارزهای صادراتی، مسائلی است که به جای سعی در پرده‌پوشی توسط خود دولت افشا شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببینید | «واقعیت‌ها را به مردم بگویید»؛ جمله‌ای که رئیس جمهور حسن روحانی بارها تکرار کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..